Ja maar daarna zijn er nog een paar fikse buien overheen gegaan.Vooral de rechterkant was net nat. Maar ik denk als het nu een beetje ophoud met regenen deze ook weer zo droog is.
_Noah
Geplaatst: 20-03-10 23:18
Wat fijn dat Venga kan herstellen met antibiotica!:) Tav dat hrb ik ook eens gehad, erg pijnlijk zeg, veel beterschap! k hoop dat het morgen droog is. Hier in Washington 20 graden, heb hardgelopen en ben best verbrand. Met een rooie kop terug :p. Tot morgen iedereen!
taverno
Geplaatst: 21-03-10 09:36
Ik denk dat je de eerste hier bent die een verbrande kop heeft Noah.
Haha nou idd zeg! Hier gaat dat nog wel even duren
Zat net ook nog nieuwe foto's van mijn zusje op curacao te kijken op haar hyves, maar jezus wat ziet die er ook uit Ik herken dr steeds minder, het lijkt wel en neger ipv mijn blonde zusje joh... echt onvoorstelbaar
Dat kan me voorstellen Jarrah, maar wees gerust, zodra ze in Nederland is gaat dat bruine kleurtje binnen 2 weken weg! Ik zag er ook uit als een neger toen ik daar woonde :p Heerlijk weer vandaag. Ben mega verkouden en lig voor pampus in bed
Ik was gister net voordat het ging regenen klaar. Vandaag heeft het toch niet ontzettend geregend? ik ben het weekend in Friesland geweest bij mijn ouders. Mijn oma werd 94 dus dat hebben we met de hele familie gevierd. Wel leuk om ook mijn nichtjes weer eens te zien.
Kees is dit weekend nog een weekend snowboarden met 2 vrienden. Een ervan had nog nooit gesnowboard en die lag in een ochtend in het ziekenhuis met een gebroken elleboog. Ook lekker balen!
Zo'n weertje als gisteren mag het wel blijven voorlopig. Lekker naar het westerpark geweest met pony en Margrita was echt super. Alleen de mountainbikers waren weer actief in het buytenpark dat vond Margrita wat minder gelukkig was pony de rem. Iedereen werke ze vandaag en daarna lekker naar de paarden toe.
taverno
Geplaatst: 22-03-10 09:00
Goedemorgen,
Oude oma heb je Coby,is ze verder nog goed van lijf en leden? Je bent mooi klaar met een gebroken elleboog zeg.
Marion (van abel): lekker dat jullie een fijne rit gehad hebben. Tsja die mountainbikers en wielrenners.. Ik had gister ook nog woorden met een van die mafkezen...
Idd weer hopen op zo'n lekker weertje als gister! Tiffes en ik zijn ook lekker een rondje Vlietlanden gegaan.. was echt zalig Lekker de beentjes gestrekt
Cer
Geplaatst: 22-03-10 09:23
Mogguh!
Van harte nog met je oma Coby! Het was zeker lekker weer, heb heerlijk een beetje staan borstelen en alles...
En nog even een beetje gezeten.. (met dank aan Hurm voor de foto! Superleuk!!)
Aahh wat een leuke foto Cer! Hoe gaat het nu eigenlijk met die dikke merrie? Gaat er al wat komen? Ik ben benieuwd, wel leuk hoor, dat kleine spul weer straks
Coby10
Geplaatst: 22-03-10 10:30
Ah, wat een gezellige foto!
Mijn oma is van lijf nog prima, alleen begint ze nu wel erg dement te worden. Ze zit nu nog in een verzorgingshuis, maar moet wel over naar een verpleeghuis omdat ze 's nachts rond dwaalt en dan met -7 zonder jas naar buiten gaat...
Pfff... ik heb al wel weer een fijne ochtend achter de rug. Vannacht is blijkbaar ergens kortsluiting geweest (ik vond het al raar dat de lamp uitsprong toen ik hem aan deed). De stoppen heb ik vervangen, maar toch doet een aantal lichten en de koelkast het niet. Rara hoe kan dat?? Vervolgens wilde Ninke niet eten en had de kat overgegeven, dus het ging allemaal erg lekker. blij dat ik op mijn werk zit en aan het eind van de middag komt de electricien gelukkig al. Ik denk dat we vanavond eten wat er in de vriezer zat. Als de magnetron het tenminste doet...
jarrah
Geplaatst: 22-03-10 10:42
Ooow wat een ochtend Coby! Soms heb je van die dagen...
cassandra84
Geplaatst: 22-03-10 11:47
Angst voor uitbraak dodelijk paardenvirus Een aantal Limburgse dierenartsen vreest dat het West-Nijlvirus ook in ons land zal uitbreken. De ziekte is dodelijk bij paarden. Zo zijn in Amerika, Italië en Oostenrijk al honderden paarden aan het virus gestorven. Volgens de artsen is het nodig om preventief te vaccineren.
Dit lees ik net op nu.nl. Gelukkig verder nog niks van gehoord moet je toch niet aan denken?
Dat is al heel lang bekent en er is hier geen uitbraak geweest,vind het een beetje paniek zaaien.Er zullen nog wel meer ziektes overwaaien met het open stellen van de grenzen.
Middag allemaal. Eindelijk ontwaakt uit mijn nawinterslaap, voel me weer wat beter en ga zo lekker naar stal. Had dat ook al gelezen Marion(abel) vorig jaar oid. Weer net zoiets als de Q-koorts e.d. paniekzaaierij. Nederland is daar erg goed in . Coby heb je last van Murphy's law? Succes vandaag, het ergste heb je al gehad moet je maar denken Cer wat een leuke foto, merrie staat echt op springen he
Coby10
Geplaatst: 22-03-10 14:38
Noah2006 schreef:
Coby heb je last van Murphy's law? Succes vandaag, het ergste heb je al gehad moet je maar denken