Het enige goede doel hierzo ben ik

Ik ga slape
toedeloe
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amandaaa schreef:hey xeen goed nieuws zeg!
Hey anoush zaterdag zal ik donna aan je verkopen inclusies harnassent voor een keertje mac donalds
amandaaa schreef:joepi krijg je erbij voor een milksjake
AnitaJoeri schreef:jullie zijn gek dan bint ik Bies aan een boom in het park en Vigo de kat van Aman ernaast haha voor de liefhebber voor niks.Heb onze hele stal van brood voorzien en magere Diddle ook.Haha
Joepi kan niet zonder mij stelletje gekken
AnitaJoeri schreef:Ik denk dat Tara morgen weer in de sloot moet en alss we hem dan meteen uithalen is er met ponie niks aan de hand en krijgen we weer taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
Binar schreef:Shir, je mailtje was leuk hoor, had t alleen ff niet verwacht, dus schrok wel beetje
sybje schreef:Binar schreef:Shir, je mailtje was leuk hoor, had t alleen ff niet verwacht, dus schrok wel beetje
ik wist het dondersgoed en schrik me nog helemaal het leplazerus.. verschrikkelijk!
@aman delen we de aardbeien milkshakie dan wel?
sybje schreef:ja anit je moet niet alles geloven wat dat mens zegt.. ze zei dat sieb ook eenkennig was ammehoela
slaap lekker
...... 2 euri.....Alleen ruil ik marieke wel in als berijdster want die is veeeel te duur......
Enne geen foto's laten zien van mij op Par, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Is eng!!!
(Inclusief deken dan he...
)
Pech voor jullie
ga denk ik toch maar even kijken of ze nog iets leuks hebben voor Blando....extra longeerlijn is nooit weg, halster voor hem, paardenspullen kopen is altijd leuk......
spettertjuh schreef:Nou oke dan ..... mag je Bizzy houden, krijg je wel marieke erbij en die kost wel 10 euro per keer voor bijrijden........![]()
Ja Syl was gisteren even bezig met sexpraatjes samen met Sophie en Tamara van Sam.......![]()
Troost je, ik ben ook heel fijn weer aan het werk, ben een beetje verkouden aan het worden geloof ik. Kan ik nu helemaal niet gebruiken.![]()
Liddl heeft idd vanaf donderdag weer leuke paardespullletjes,ga denk ik toch maar even kijken of ze nog iets leuks hebben voor Blando....extra longeerlijn is nooit weg, halster voor hem, paardenspullen kopen is altijd leuk......
![]()
Spetter wordt al genoeg verwend door Xenia en Kayleigh...heeft pas weer een chabrak gekregen van Kayleigh (wel een mooie)![]()
Lieve meiden zijn het hoor.......
[/quote]
sybje schreef:aardbei of banaan?