eigenlijk wilde ik 1 broek kopen, maarja uhum uhum, uiteindelijk ging ik naar huis met 2 broeken, 3 dekjes en een paar stalschoenen(die ik dus echt niet nodig heb maar ze waren zo goedkoop)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:LIQUITA schreef:We moeten eerstmaken, voor die collage!!!
Roep maar wanneer ????Dan komen we met z'n allen.
Of moeten we allemaal een eigen foto metaanleveren ??
als jij maar ff foto s maakt en mij iets dunner
ATE schreef:hee das leukals jij maar ff foto s maakt en mij iets dunner

LIQUITA schreef:ATE schreef:?????? waarvoor is dat gaat dat er bij staan dan ?
Ja, het lijkt me leuk om deel II daarmee te openen. Net zo iets als dit bijv. ( en als jullie leuk vinden natuurlijk). viewtopic.php?f=160&t=756519&start=0&st=0&sk=t&sd=a
LIQUITA schreef:ATE schreef:hee das leukals jij maar ff foto s maakt en mij iets dunner
Ach...je bent harstikke slank!!!!
wat heb je van me nodig
Ja, het lijkt me leuk om deel II daarmee te openen. Net zo iets als dit bijv. ( en als jullie leuk vinden natuurlijk). viewtopic.php?f=160&t=756519&start=0&st=0&sk=t&sd=a

LIQUITA schreef:ATE schreef:hee das leukals jij maar ff foto s maakt en mij iets dunner
Ach...je bent harstikke slank!!!!
ATE schreef:

natuur5D schreef:een groepsfoto is ook wel een erg leuk idee Xan. het zal nog wel lastig worden om iedereen tegelijkertijd bij elkaar te krijgen
ATE schreef:naakt????????????
ATE schreef:ATE schreef:
naakt????????????![]()
natuur5D schreef:ja das ook leuk ideeeen groepsfoto van iedereen te paard is natuurlijk nog spectaculairder

ATE schreef:7 gaat winnen
xan schreef:natuur5D schreef:een groepsfoto is ook wel een erg leuk idee Xan. het zal nog wel lastig worden om iedereen tegelijkertijd bij elkaar te krijgen
Dat denk ik ook, daarom is het handiger een foto aan te leveren.
Maar aan wie ????????
Ik kan dat niet. Wil wel helpen leuke regels te bedenken, als die erbij moeten.
LIQUITA schreef:ATE schreef:naakt????????????
Gelukkig kan ik fotoshoppen
iRiS_mIkEy schreef:misschien van iedereen een foto op avatar formaat en dan de naam op bokt erachter en dan : en dan de gewone naam..
dat je zo een heel lijstje krijgt..

winnitou schreef:Zo dat waren er gisteren weer 80 en ik heb nog een dag weekend voordat het werk vier dagen middag weer los barst
ATE schreef:
De 80 staat voor 80 minuten duiktijd dus de tijd dat je onderwater bent en dieper zit dan 1.5 meter
En ik maar denken dat het om borrels ging!!!
meelen schreef:ATE schreef:7 gaat winnen
Ik heet 10 hoor.

ATE schreef:naakt????????????![]()