Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:Waar mokkataart?
pumbaa_nr_1 schreef:neeeej geen morkop daar word ik zoooooo misselijk van

lijkt me wel gezzelig hoor 
AnitaJoeri schreef:marieke morgenavond is shir op stal en die is jarig roept ze al dagen dus doe je bestelling maar hihi

Ireentjuh schreef:AnitaJoeri schreef:marieke morgenavond is shir op stal en die is jarig roept ze al dagen dus doe je bestelling maar hihi
hmm.. aardbeienvlaai![]()
nou shir je weel iig wat je moet halen haha
Wel beetje warme jas voor nu, maar met oog op koudere, nattere periode toch wel lekker
Ireen, dat bruine halster hadden ze bij Starho ook niet
Ik ga heel missch vrijdag nog ff langs Commijs, dan zal ik daar ook nog wel kijken!! Er mogen mensen mee, maar ik moet daarvoor nog wel ff naar het ziekenhuis (ligt op 2 minuten van commijs)
Ze baalde volgens mij wel dat ik hem had verkocht, dacht waarsch dat ik verkoperspraatje hield toen ik zei dat ik nog koper had 's middags
Binar schreef:ben ik ook weer, maar nu is er verder niemand meer geloof ik![]()
Vanochten eerst naar Mr.ed geweest, daarna Ko gereden en daarna naar Starho. Bij mr.ed alleen nieuwe zadelhoes gekocht maar bij Starho een jas met ingebouwde rainlegs!!![]()
Haha echt leuke jas, hè Melis??Wel beetje warme jas voor nu, maar met oog op koudere, nattere periode toch wel lekker
Ireen, dat bruine halster hadden ze bij Starho ook niet
Ik ga heel missch vrijdag nog ff langs Commijs, dan zal ik daar ook nog wel kijken!! Er mogen mensen mee, maar ik moet daarvoor nog wel ff naar het ziekenhuis (ligt op 2 minuten van commijs)
Shir, ik wil ook appel(kruimel) taart, aardbeienvlaai, maar slagroompunt is ook lekker hoor![]()
Ga nog maar ff m'n stallen uitmesten, wat eens stille boel hier, lekker hoor

AnitaJoeri schreef:NEGATIEVE AANDACHT is ook AANDACHT en alles wat iemand zegt, zegt wat over diegene zelf dus zeg zelf NIETS zo haha moeder de gans heeft gesproken.