Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:48

Lijkt me frustrerend ella.
Maar vind het wel heel apart dat ie maar zo iedere keer naar de mac rijdt?
kan hij zelf niks verzinnen of zo? Hij kan toch een ei bakken als hij lekker wil ontbijten?
idd wat eefje zegt hij kiest nu wel de heel erg makkelijke weg....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:14

Ik ga denk ik een ereader kopen, ik kan me boeken niet echt meer kwijt. En als ik zo naar Spanje ga is dat ook wel handig. Maar dan wil ik ook een beschermhoesje met leeslampje erbij en eigenlijk een thuislader (de lader die je erbij krijgt kan alleen op de computer) maar dan ben ik wel meteen 230 euro kwijt..... hmmmm...of ik doe die thuislader wanneer ik me stufie weer heb en dan ben ik nu dus 200 euro kwijt...wat te doen....?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 14:19

e reader lijkt me echt niks..
ik heb wel eens een boek op de pc gelezen omdat hij nog niet uit was en ik m wou lezen :+ maar van van een scherm lezen krijg je na een tijdje zooon hoofdpijn! maar weet niet hoe erg dat bij zo'n ding is..
en lampje heb je toch niet nodig? dat schermpje geeft toch licht?
en dan moet je alsnog steeds boeken kopen om er op te zetten..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:21

_Lucy schreef:
e reader lijkt me echt niks..
ik heb wel eens een boek op de pc gelezen omdat hij nog niet uit was en ik m wou lezen :+ maar van van een scherm lezen krijg je na een tijdje zooon hoofdpijn! maar weet niet hoe erg dat bij zo'n ding is..
en lampje heb je toch niet nodig? dat schermpje geeft toch licht?

Deze is met een eInkt scherm, dat houdt in dat het eruit ziet als papier lezen. Daardoor is het niet erg voor je ogen en het scherm geeft dus ook geen licht. Deze wil ik dan: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/son ... index.html

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 14:35

oke nouja als hij echt zo goed leest is het natuurlijk wel erg handig als je naar spanje gaat.
dat je je boeken zo makkelijk mee kunt nemen, en dan kan je via internet gewoon nederlandse boeken kopen :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:41

_Lucy schreef:
oke nouja als hij echt zo goed leest is het natuurlijk wel erg handig als je naar spanje gaat.
dat je je boeken zo makkelijk mee kunt nemen, en dan kan je via internet gewoon nederlandse boeken kopen :)

oh maar ik lees alleen maar engelse boeken hoor. En ik zit in de dropbox van het genre dat ik lees en daar staan heeeeel veel boeken op die ik er zo af kan halen. Dus daar zou ik niet meer voor hoeven te betalen. Maarja het is nu wel in 1x 230 euro....

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 14:44

whaha nouja, toch is het idd wel handig..
maarja 230euri.. maar dat ding kost 150, kost het hoesje+lampje dan zo veel?!

edit: oh zie het idd.. maar je kan er ook voor kiezen eerst alleen dat ding t kopen, of de reader en hoesje.
er staat dat je er een maand mee kan lezen, dus 1x in de maand aan de pc/laptop is ook niet zo'n probleem toch?
aan die e reader zit gewoon een usb aansluiting toch?
kan je anders niet ergens anders goedkoper zo'n stekker kopen, voor een usb naar gewone stekker (marktplaats)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:54

Ja ik dacht idd ook om eerst de reader en het hoesje te kopen (ga het niet zonder hoesje meenemen enzo namelijk) en dan later het kabeltje te kopen. Nadeel van aan de computer opladen is schijnbaar dat je laptop niet op slaapstand ofzo mag gaan want dan stopt die met laden. Weet niet hoe lang het duurt voor die opgeladen is, maar daarom lijkt mij een thuislader ook gewoon makkelijk

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 14:58

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:59

Ik heb egt de balle verstand van dat soort dingen dus ik zou het echt niet weten! En ik heb best 30 euro ervoor over, alleen dan koop ik die later...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:03

Nou ik gaat me lappie weer afsluiten en weer naar Leeuwarden toe! Toedeloetjes

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 15:11

ja dat kan natuurlijk ook gewoon :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:24

Maarja het heeft geen haast, ik heb nu nog een boek te lezen, ben daarbij nog niet op de helft dus heb nog even.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:03

oef eefje wat jij zegt is wel heel hard, het is juist dat we gaan samenwonen in de zomer en ik leef er ontzettend naar toe. Ik weet ook echt niet wat ik zonder hem moet en hij sleept me door zoveel dingen heen. Hij is de gene die me enorm steunt nu met de scheiding van m'n ouders etc. We moeten een compromis daar in vinden, de ene keer broodjes en ham, de andere keer gewoon een tost. Ik geef een beetje mee in wat hij wil en hij heeft mee in wat ik wil. Het hoeft natuurlijk niet te gaan hoe ik het allemaal wil maar een beetje afleren dat hij niet meteen moet wegvluchten in de mac kan zeker geen kwaad!

Pfff ik zit ergens mee! Een stalgenootje van me heeft van de week op Ferro gezeten en ze is er snel weer van af gesprongen toen hij schrok!! Ze vertelde het me net vol enthousiasme alsof ze me eens dienst bewezen heeft en me ergens bij heeft geholpen. Ik ga veel met hun om en ze doen ook veel voor me. Ze zetten Ferro 's ochtends 4 uur buiten, ze mesten me stal uit elke keer als ik niet kan, ik mag vaak met ze meerijden bij slecht weer enzovoorts. Heb ook op stal gezegt dat iedereen Ferro wel eenbeetje mag uitdagen door bij een bal in debak te leggen als hij buiten staat, inmiddels speelt hij nu vrolijk met de bal en is er niet bang meer voor. Maar op hem zitten hebik nooooit gezegt!
Ik weet niet goed hoe ik haar moet vertellen dat dit toch echt niet de bedoeling is, ik ben haar enorm dankbaar voor alles wat ze voor mij doet en dat wil ik graag ook zo houden. Wietse kwam met het idee om het er even met een ander stalgenootje over te hebbem (vriendin van haar) en samen met haar te een gesprek aa te gaan, heb namelijk sowieso het idee dat ze hem teveel als 'eigen' zien dus het gaat niet alleen om het feit dat ze er op heeft gezeten. Ik weet dat ze het goed bedoeld maar het is gewoon veel te gevaarlijk!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 16:55

pff dat is echt wel iets idd..
denk dat je haar wel goed duidelijk moet maken dat dat de bedoeling niet is!
denk dat je haar het best er snel op aan kan spreken en als je denkt dat het handiger is misschien met die vriendin van haar, maar van te voren niet met al te veel mensen er over hebben, zou vervelend zijn als ze het dan van iemand anders hoort.
zeggen dat je het heel fijn vind dat ze zo veel voor je doen en dat ze je zo graag willen helpen, maar dat dit echt te ver gaat.

sorry maar zomaar op iemand anders paard gaan zitten, die nog niet eens beleerd is ook..

jullie gaan deze zomer samen wonen?! (volgens mij hoor ik dat hier voor het eerst, of heb ik ergens overheen gelezen?)
oke, dan zou ik in iedergeval zorgen dat je het er van te voren goed met hem over gehad hebt en een beetje op dezelde lijn zitten/afspraken gemaakt hebt..
verder kan ik er niks over zeggen, totaal geen ervaring met zulke dingen xD :+

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:50

@ Ella, als hij je zo steunt... waarom erger je je dan zo aan dit soort kleine dingen. Ik heb genoeg ervaring dat als men zelf niet wil veranderen dat mensen (en zeker mannen voor hun vriendin) het niet doen of alleen halfslachtig. Je bent z'n moeder niet. Ik zou er geen halszaak van maken... en dingen roepen als 'hij vlucht naar de mac'

Over op je paard zitten... hmm.. woest worden... als zij valt dan mag jij betalen. Als er iets gebeurt met Ferro en iemand daardoor beschadigd raakt ben jij verantwoordelijk of je nou toestemming heb gegeven of niet. Dat soort 'hulpzame' stalgenoten kan je missen als kiespijn.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:05

Hoi
Over Wietse ben ik het met Lucy eens en over Ferro ben ik het met Eefje eens, wat denkt ze wel niet....

Ik heb gister Patricia der hele wc ondergekotst (gelukkig redde ik de wc zeg!!!) Mijn moeder denkt gewoon van oververmoeidheid.. dus vandaag een rustig dagje gehad, wel nog even naar reem geweest en er vanaf geflikkerd hahaha _O- en daarna met een dekentje op de bank tv gekeken thuis!
Ik ben nog steeds misselijk en bang dat ik weer over mn nek ga als ik wat eet, bah!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:10

@Britt, wat vervelend! Beetje thee en beschuitje... misschien wat soep. Dat vind ik altijd het beste als ik me misselijk voel.

O ja... Ivo heeft vandaag op Kafka gezeten. Alleen maar gestapt... en Kafka ging enorm traag maar hij kon hem wel redelijk door de bak sturen ;)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 19:18

haha leuk Eefje, vind Ivo het ook een beetje leuk?

uhmm niet zo leuk Brittie, beterschap!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:30

haha leuk eefje!

Wat er vanmiddag gebeurde;
Ik ging voor en patricia achter mij op remy wij lekker door de bak stappen en een klein drafje ging top haha grappig!
enn toen ging patries even rijden en daarna dachten we we doen nog even een stukje stappen op het terrein
Dus patries er af, ik erop, remy tegen het hek parkeren zodat patries er op kan klimmen, pakt ze mij bij mn schouders beet en remy zet een stapje en patries raakt haar evenwicht kwijt ofzo en trekt dus aan mij, dus ik ging voorover onder remy zo ongeveer , ik dacht als ze nu gaat lopen heb ik geen hoofd meer, gelukkig keek remy echt zo van uh ja en nu? en patries zat op remy der kont en die lag er aan de andere kant ook naast van het lachen hahahaha!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:48

Ik ga maar een mc leods marathon houden, er komt echt niks op tv....

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 21:25

haha ook altijd leuk Linn :D
ik dacht aan een rookie blue marathon. wou eerst Gossip girl, maar kom er net achter dat ik alles al gezien heb van wat er uit is.. de volgende aflevering komt morgen uit :')

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:17

Ik was verdwaald vandaag in het bos oeppss :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:31

Haha handig simoon

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:33

Wisten jullie dat hans peter minderhoud en edward gal een stel zijn? Da wis ik nie...kom ik nu even via me bit achter!