bah, ik moet vanmiddag weer naar school, introductiedag.. helemaal geen zin in, allemaal nieuwe mensen die elkaar natuurlijk allang kennen, en dan kom ik er zo bij..
pff vandaag echt een poedersuiker gehad.. Mijn kat, die al 12 jaar bij me is, is vandaag overleden. 12 jaar lang lag ze elke dag lekker in de voortuin te dromen, tot vandaag... een hond is bij ons de tuin in gerend en heeft haar gegrepen, en helemaal door elkaar geschud. Meteen de dierenambulance gebeld. Hoe ze daar lag, zo zielig, je kon zien dat ze zo ontzettend veel pijn had, eerst mocht niemand haar aanraken maar even later reageerde ze nergens meer op. We hadden haar op een handdoek naar binnen gebracht en op een gegeven moment zag ik haar borstkas niet meer op en neer gaan, en begon ze haar achterpoten ineens te strekken, en op dat moment wist ik dat het over was, dit waren stuiptrekkingen. Haar ogen waren leeg en haar bek hing open. 12 jaar oud, op een hernia na harstikke gezond. Wij dachten, die poes wordt minimaal 16, zo vrolijk en speels hoe ze vaak was. Die hernia heeft haar uiteindelijk wel het leven gekost, ze kon niet snel genoeg wegrennen voor die hond.
Het is wel beter ja, dat ik met 'm stop. Lesley is ook echt een leuk paardje hoor! Heel lief karakter ook! Alleen kan dus niet nog een maand Sup doen.. Woensdag laatste dagje mag van andere leaser haar dagje, omdat ik dan nog 1 dagje extra heb. Mag nog wel een wedstrijdje op de manege op hem doen. En ga nieuwe leaser (die ik nog niet ontmoet heb, die heeft d'r naar mijn weten nog nooit op gereden) helpen met rijden enzo in het begin is me gevraagd. Dat ik een beetje help met hoe die het fijnste is te rijden e.d
btw: ik kreeg net een mailtje, via youtube. Of mijn paard te koop was (de Cartano) haha. vind het wel heel erg grappig, maar verkoop hem niet. was trouwens van een springstal!
xMazzel
Geplaatst: 31-08-11 21:01
Hihi ik weet je te vinden em!
Vandaag nog paar foto's gemaakt (heeel weinig camera was dood ) Al m'n spullen in m'n eigen kluis gedouwd, paste net haha. Die kluis waar z'n zadel ligt is nu wel heeeel leeg
De 3 leukste
suikermeisje
Geplaatst: 31-08-11 21:27
leuke foto's meis, en sterkte iig, erg klote om afscheid te moeten nemen
Wat een leuke foto's! Ik heb de laatste tijd zo weinig tijd om te posten...
Zoals vandaag vanaf half 9 tot 5 op stage.. 6u bij de manege lessen, kwart voor 8 klaar daar.. en dan nog Ivy longeren.. Pffff drukdrukdruk! hahaha!
Ben gisteren voro het eerst naar buite geweest met der, en het ging super! Morgenkomt Rudy foto's maken, en ga dan waarsch ook voor het eerst een sprongetje proberen !
xMazzel
Geplaatst: 01-09-11 13:36
Superleuk Cait!
M'n topic zit slotje op ;o Heb 'm maar even in goede forum gezet
Aah vandaag officieel eerste dagje dat ik Lesley lease! Nog even peesjes enzo passen. m'n Scapadeken ben ik binnenkort al kwijt (a) Emma gaat 'm van me overkopen haha