Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:33

Volgens mij krijgen klanten beetje eerste keus....
Volgens mij wil bakker ook paarden overnemen, die krijgen ineens een storm aan nieuwe aanvragen van klanten die ergens weer 'manege-onderdak' zoeken. Denk dat die stormloop ook voor Langeveld geldt...

Was zeker schrikken van het nieuws.... Ben er ook echt wel ff flink van ondersteboven geweest |(
Als je zelf stopt of weggaat, dan kies je er zelf voor.... Maar nu is het gewoon een soort van massa ontslag.
Realistisch gezien wist ik dat het niet voor eeuwig zou zijn.... Aad is ook de jongste niet meer.... Maar als het dan verkocht wordt, dan hoop je dat het klantenbestand meekan zeg maar.... En nu is het gewoon klaar -O-

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:24

Willen er toch wel klanten overstappen naar Bakker? Dat verbaast mij dan weer een beetje ;)

Hoop zo dat ze allemaal een goed plekje krijgen. Vooral de oudjes. Privé zou helemaal mooi zijn voor ze, maar zie mooie berichten voorbij komen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-18 21:35

Ik zou echt nooit bij Bakker willen rijden O:). En hoop dat Aad z’n paarden er ook niet aan verkoopt.... Maar lastig voor de klanten inderdaad, waar ga je heen.... Westkust ruiters in Wassenaar schijnen ook te stoppen. Bakker zou ik echt nooit gaan rijden. Langeveld ken ik niet zo... Ripse Ruiters hebben ook goede naam maar wel verder weg en niet meer lekker buitenrijden. Dat vond ik altijd zo leuk bij Smit...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:56

Wat dat betreft is het een toplocatie natuurlijk, lekker dichtbij het bos, duin en strand. Zou ook best een mooie privéstal kunnen zijn.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:08

Tja, als je dezelfde combinatie wilt houden qua rijden, is bakker zo'n beetje de enige optie. Langeveld rijdt niet op het strand, de stal weet ik niet wat ze in de winter doen. Hillegom, stal Jaspers en de rip zijn toch allemaal verder weg en volgens mij allemaal niet of nauwelijks buiten rijden.
Jonker ook verder weg en zou ik ook niet naartoe gaan. Westkustruiters hoorde ik ook van dat dat mogelijk ging stoppen...

De paardjes.... Er staan er nu zes op Facebook die verkocht zijn. Aad houdt er zelf één en ik hoop dat de rest ook goed terecht komt.... Zeker de wat oudere paarden die ook niet meer helemaal lekker in hun lijf zitten..... Ronny, Omar...
Tsjimme heeft zijn plekje al gevonden

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-18 11:41

Een collega van mn moeder deed de oudjes van Smit nog wel is opvangen (woont in Lisse tegen bos aan het over het spoor ergens). Daar heeft Trabant toen ook van zijn oude dag mogen genieten. Hopelijk vind ie voor de oudjes zo'n plekkie!

Houd Aad er maar eentje? Dacht dat ie dr al meer drachtig had, of zijn die dan weer officieel van zn broer?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 17:32

Hij houdt er maar één ja, Anouk.
Er is één merrie geïnsemineerd en drachtig gescand. Die is nu wel verkocht, maar weet niet hoe of wat qua veulen.
Ushi is verkocht.

En vanochtend genoten van Vamos <3:
Afbeelding
ik ga hem zóó missen -O-, hoop echt dat hij goed terecht komt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-18 22:02

Ushi ook verkocht. Die heb ik nog niet voorbij zien komen op Facebook. Je grote vriend zal straks vast ook een fijn huis vinden! Daar geloof ik wel in!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 23:52

Leuk voor Ushi :)

Grappig dat hij Anouk houdt. Ook om te laten dekken of gewoon als rijpaard? Lekkere tank.

Jammer dat je Vamos niet zelf kunt overnemen Milou. Zou leuk zijn als hij bij een bekende terecht komt en je hem af en toe nog op kan zoeken.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:14

Het is gewoon dat ik het maandelijks niet kan onderhouden.... En ook tijd ;(

Had ook niet verwacht dat ie voor Anouk zou gaan. Geen idee ook wat de plannen verder zijn...