Haha nu binnen een dag een hele lange lijst Wist je dat Kimberly lucy heel hard inhaalde in de galop?
wist je dat jacklin best wel heel erg snel gaat!!wist je dat jacklin veel te grote stappen neemt voor hoe klein ze is, en dat heel raar zit xD
Marlous1991 schreef:wist je dat Marlous haar rijbewijs alweer bijna een half jaar heeft Jij hebt hem ook alweer zo lang, ik ook !Heb hem in april een jaar
wist je dat lucy heeeeeele erge zin in de volgende herfst heeft!wist je dat lucy eigenlijk moet leren omdat ze SE's heeft, maar daar geen zin in heeft wist je dat lucy in haar examen jaar zit
Marieke je moet wel even de wist-je-datjes goed formuleren, nu heb je ze gewoon gekopieerd en staat er soms ik terwijl je niet weet wie ik is
_Patriciaa schreef:Vet raar, vorig jaar was ik om deze tijd nog vollop aan het lessen whahah ja idd ik ook!!!
_Patriciaa schreef:Marlous1991 schreef:wist je dat Marlous haar rijbewijs alweer bijna een half jaar heeft Jij hebt hem ook alweer zo lang, ik ook !Heb hem in april een jaar Ik heb hem ook alweer meer dan een jaar, heb hem sinds 30-9-9
wist je dat lucy honger heeft, maar mn zus aan het koken is, en dat dus niet helemaal goed gaat komen..