Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Kijk hoe schattig!
[RIJ-ITP] Niet K3 maar C3 op pad met hun pietepeuterige pony's :)
Is er trouwens hier iemand nog geintresseerd in een (zwarte) trailer?
! 
Hij was ontzettend braaf en liet het allemaal maar over zich heen komen. Hij was heeeel relaxed met inrijden, maar zodra we de baan inkwamen kwam de spanning erbij, komt grotendeels van mij uit, ik ga onbewust zitten spannen en hou vast in heel m'n lichaam. Maarrr hij was superrrr braaf, ik heb heeeerlijk gereden, helaas niet door naar de kwartfinale, maar het was een hele goeie ervaring voor ons beiden. We reden nu samen voor het eerst op ander terrein. We hebben samen geleerd en ben echt onwijs trots op hem!!

nu lekker opwarmen voor de houtkachel

We hebben weer geleerd en het was gewoon te vroeg voor ons, bedoel heb hem pas 2 weken weer onder het zadel, dus was gewoon te kort maar wilde wel de kans wagen.

Fijn dat ie braaf was! Goed gedaan hoor!
Pebbs schreef:Verslag van de dag staat eigenlijk al op me hyves, maar zal het hier ook nog ff typen
Ben super trots op m'n Xandertje!!![]()
Hij was ontzettend braaf en liet het allemaal maar over zich heen komen. Hij was heeeel relaxed met inrijden, maar zodra we de baan inkwamen kwam de spanning erbij, komt grotendeels van mij uit, ik ga onbewust zitten spannen en hou vast in heel m'n lichaam. Maarrr hij was superrrr braaf, ik heb heeeerlijk gereden, helaas niet door naar de kwartfinale, maar het was een hele goeie ervaring voor ons beiden. We reden nu samen voor het eerst op ander terrein. We hebben samen geleerd en ben echt onwijs trots op hem!!
![]()
Eenmaal thuis, snel in bad gegaan want men oh men wat was het koudd!!!!!![]()
nu lekker opwarmen voor de houtkachel
het gaat om de ervaring toch
Volgend jaar beter!