Zo dat was echt lekker en gezellig met elkaar een uurtje sportief doen. Het voelt nu nog goed aan maar ik zal morgen vast en zeker veel spierpijn hebben haha...
Esther28
Geplaatst: 04-05-11 21:10
Serada schreef:
Esther28 schreef:
Gaat het goed op zn weitje naast Fatima??
Jaa dat gaat erg goed. Toen Thom er in ging, kwam ze meteen even kijken...
Fatima staat echt prima tussen al die kerels geloof ik
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 21:38
Jaah koppie meteen over het lintje en daarna bleef ze hem goed in de gaten houden...
Sandy_
Geplaatst: 04-05-11 21:41
Serada schreef:
Zo dat was echt lekker en gezellig met elkaar een uurtje sportief doen. Het voelt nu nog goed aan maar ik zal morgen vast en zeker veel spierpijn hebben haha...
Vond het zeker super gezellig (en ook sportief )! Gaan we er echt inhouden...
Sportief hoor dames! Ik kon me er vandaag niet toe zetten sportief met de fiets naar stal te gaan, ben helemaal gaar.......
Esther28
Geplaatst: 04-05-11 21:57
Serada schreef:
Jaah koppie meteen over het lintje en daarna bleef ze hem goed in de gaten houden...
De slet Die weet niet waar moet kijken met al dat mannenspul om dr heen.....
Esther28
Geplaatst: 04-05-11 21:58
Ghit gaat geloof ik binnenkort een pennypoownie van Veer maken met roze lintjes, strikjes, knotjes en fifihondenvlechtjes/staartjes......
Esther28
Geplaatst: 04-05-11 21:59
Vind het gewoon heul erg spannend dat k dr het weekend weer op ga....ze is zo ernstig wakker de laatste tijd dat ik gewoon zit te twijfelen om mn bp aan te trekken....
ellen_xx
Geplaatst: 04-05-11 23:15
Sandy_ schreef:
Serada schreef:
Vond het zeker super gezellig (en ook sportief )! Gaan we er echt inhouden...
morgen ff pavo koekjes voor Valkie kopen, want die moet op rantsoen gezien die geen kl*te uitspookt. gisteren er zonderzadel nog op geweest om te gaan stappen alleen kwamen we niet verder dan het fietspad omdat ik een oud stalgenootje tegen kwam en ik daar bijna een uur mee heb staan kletsen, hahaha
El doet Fer weer raar tegen je? je moet die jongen echt links laten liggen hoor.... altijd al gezegt die njongen is niet helemaal goed bij zn hoofd....