zo alles weer bij gelezen. ik ben vanavond ook gezellig op stal hoor. kom wel naar jullie les kijken. minco is later thuis dus ik ga lekker vroeg naar stal. Hij gaat toch voetbal kijken
lekker aman, op buitenrit. hoop voor je dat het niet te warm is en dat je niet zo veel last van vliegen/dazen enzo hebt. hoe laat ben je vandaag op stal? ga je Ietsen voor de les nog rijden?
ik zit nog een beetje in twijfel.. ik denk dat ik na mijn werk naar huis ga, een uurtje slapen.. half 6 wekkertje.. dan eten enzo.. dan wil ik eigenlijk om 7 uur ietsen op de wei zetten en 8 uur rijden.. vragen aan iemand of ze ietsen van de wie af willen halen en dan na mijn les ietsen rijden tis rond 9 uur toch wel weer afgekoeld?
om 9 uur is het vast al wat minder warm. volgens mij ligt de bak dan ook niet meer helemaal in de zon. phoe volgens buienradar is het hier nu al 22 graden. (nou ja, kan ik alvast wennen voor morgen)
jaa dat dacht ik dus ook.. en aangezien ik nog behoorlijk verbrand ben wilde ik eigenlijk niet heel erg in de zon vandaag.. hoelaat wilde jij gaan rijden? heb gister trouwens wel echt weer lekker gereden! ondanks het warme weer!
Denk dat ik Lovis ff ga longeren.Als het goed is zet liselotte hem nog in de wei vanmiddag met Figador. Ben blij dat de hoefsmid morgen komt, hij is echt dringend aan nieuwe ijzers toe.
Morgen tussen de 20 en 24 graden! Even kijken of ik Lovis dan rij of alleen op het land zet, misschien ga ik wel maar heel even op en mag die daarna lekker de wei in
Ik doe vanaaf mijn oranje shirt aan :p heb ik al super lang liggen XD...is ook el beetje groot geloof... Er staat op laat de leeuw niet in zijn hempie staan en dan voorop loekie de leeuw met alleen een hempie aan ahahaha