LIQUITA schreef:Doeiiiiiiiiiiiiii
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:hihi hoorde net dat we weer met een nieuwe caravan op pad moeten erg he.
krijgen de caravan van mn zwager mee.
vorigjaar een nieuwe en toen gingen wij als eerste op pad ermee.
als het goed is mag hij dit jaar eerst.
lijkt wel wat op die van jouw win.
andere bleek ingebruik niet praktisch.
luxe he. vandaar dat we de vouwwagen maar verkocht hebben.
die gebruikte we niet meer.
. Nou geef mij dan maar 10 x liever sneeuw, met de bij behoordende gladheid. Dit vind ik nou werkelijk helemaal niks aan
.
. LIQUITA schreef:Gatver, de gatver, de gatverdamme....wat een pokke weer. Nou geef mij dan maar 10 x liever sneeuw, met de bij behoordende gladheid. Dit vind ik nou werkelijk helemaal niks aan
![]()
![]()
.
ZO...dat is er even uit.
Kom net terug van stal en wat denk je...First heeft eindelijk weer eens heerlijk los kunnen staan in de binnenbak. Wat een rust op stal zeg. Zou het door het weer komen? Dan vind ik het ineens toch wel fijn, hahaha. Ik was wel even bang dat hij even volledig uit z'n dak zou gaan (stond samen met OJ), maar dat viel gelukkig erg mee. Ze hebben wel even lekker gerend maar niet voluit. Ik geloof dat hij wel 5 x heeft liggen rollen, met bij het opstaan van die leuke vreugde bokken.
.
. 
LIQUITA schreef:Gatver, de gatver, de gatverdamme....wat een pokke weer. Nou geef mij dan maar 10 x liever sneeuw, met de bij behoordende gladheid. Dit vind ik nou werkelijk helemaal niks aan
![]()
![]()
.
ZO...dat is er even uit.
Kom net terug van stal en wat denk je...First heeft eindelijk weer eens heerlijk los kunnen staan in de binnenbak. Wat een rust op stal zeg. Zou het door het weer komen? Dan vind ik het ineens toch wel fijn, hahaha. Ik was wel even bang dat hij even volledig uit z'n dak zou gaan (stond samen met OJ), maar dat viel gelukkig erg mee. Ze hebben wel even lekker gerend maar niet voluit. Ik geloof dat hij wel 5 x heeft liggen rollen, met bij het opstaan van die leuke vreugde bokken.