Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:xan schreef:Heb No en Blue net binnen gehaald.
En No even onder de douche gezet.
Heb net op buienradar gekeken en het lijkt of het meeste toch voor de kust blijft hangen (totdat de wind natuurlijk van richting veranderd). Afwachten maar.
Nog een uurtje geduld José, dan begint het feest

LIQUITA schreef:Ik heb het gelukkig goed gegokt, dacht al dat het weer wel mee zou vallen. Ben blij dat ik Quitje lekker heb laten staan.
Tytje schreef:LIQUITA schreef:Ik heb het gelukkig goed gegokt, dacht al dat het weer wel mee zou vallen. Ben blij dat ik Quitje lekker heb laten staan.
Ja, ben ook wel blij dat Val op het land heeft gestaan, in de stal is het bloedheet! Valentino gaat trouwens verhuizen, ik kom bijna naast Veldt te staan, bij Astrid.
ATE schreef:Tytje schreef:
Ja, ben ook wel blij dat Val op het land heeft gestaan, in de stal is het bloedheet! Valentino gaat trouwens verhuizen, ik kom bijna naast Veldt te staan, bij Astrid.
ooh hoezo dat ?????????????
Tytje schreef:LIQUITA schreef:Ik heb het gelukkig goed gegokt, dacht al dat het weer wel mee zou vallen. Ben blij dat ik Quitje lekker heb laten staan.
winnitou schreef:Was gisteren even bij rowan gaan liggen, om 20.30 sliep ie nog niet, duurde ook nog wel even voordat hij in slaap viel maar ik schrok om 02.00 uur wakker. Ben toen maar even wat klusjes gaan doen. Was op hangen nieuwe was in de machine etc. vanmorgen waren we allebei al om kwart voor zeven uit bed. vorig schooljaar zaten we al in de auto op weg naar Westzaan en nu kunnen we nog lekker rustig thuis wat doen, wat een luxe!
Tytje schreef:ATE schreef:
ooh hoezo dat ?????????????
Ik ben en ga meer werken, nu de kinderen wat ouder worden, kan dat ook wel. Ik red het dan niet meer om naar de Beemster te gaan. Ik wil dan ook voornamelijk in de ochtend naar Valentino gaan, daarna staat hij toch lekker buiten.
Tytje schreef:Tytje schreef:
Ik ben en ga meer werken, nu de kinderen wat ouder worden, kan dat ook wel. Ik red het dan niet meer om naar de Beemster te gaan. Ik wil dan ook voornamelijk in de ochtend naar Valentino gaan, daarna staat hij toch lekker buiten.