Broccoli schreef:Morgen komt m'n therapeute kijken naar Dunja en stukkie springles! Vind het echt leuk! Maar ook een beetje spannend, hihi.
Ooh leuk Nadine!
Zo leuk dat ze langs komt! Had ik niet zo snel gedacht van een therapeute
Echt lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Morgen komt m'n therapeute kijken naar Dunja en stukkie springles! Vind het echt leuk! Maar ook een beetje spannend, hihi.
Zo leuk dat ze langs komt! Had ik niet zo snel gedacht van een therapeute

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:En irissss hoe was jou avond gisteren
Echt saaai...
maar wel erg lachwekkend (He an) hahaha
De eerste ronde waren we bij een disign acedemie. Was opzich wel leuk.. maar die voorlichting duurde echt te lang, want we konden niet zitten..
Daar was trouwens ook een vrouw. Die ging naar afloop een vraag stellen, maar ze was vet dronken.
Ze praatte echt raar, en Anna zei dat ze stond naar alochol.
Dus ik zeg nog tegen Anna (waar me moeder bij zit) nou ben blij dat dat niet mijn moeder is.
Zitten wij in ronde 2 bij een nog veel saaiere opleiding. Valt me moeder gewoon in slaap!!
Anna stootte me aan, en ik keek naar me moeder, zat ze met der ogen dicht![]()
Maar goed, voordat die 2de ronde begon zei anna tegen me. kijk die nog. Lijkt net een walrus.
en echt, ik kon in het begin gewoon niet naar die man kijken zonder te lachenhaha
hij leek er echt op![]()
![]()
Maar goedd, uiteindelijk was het dus heel saaiMaar ik heb wel weer wat nieuwe foldertjes
![]()
Ben jij der al over uit wat je wil gaan doen? bij de landmacht?
Mijn nicht heeft luchtmacht gedaan. Ze vond het heel leuk, maar ZWAAR(daarvoor moet je ook die standaard basis opleiding dinges doen. Overleven enzo. Paracuut springen
)
Maar dat is dus vet streng. Maar wel leuk hoor! maar heeeel zwaar!![]()
Je moet echt doorzettings vermogen hebben

DenK4ever schreef:Of de gemixte gevoelens over d'r verhuizing??
niet om jou hoor maar ik heb geen zin om er weer over te beginnen *

als het goed is op me springmaatje Bailss
Vooral zo door gaan zou ik zegen haha.

Astor schreef:Heb net een moeilijke beslissing gemaakt met een jongen, heb gezegt dat ik er klaar mee was en veel succes in je verdere leven.
En ik hoop dat je iemand ontmoet je gelukkig kan maken..
Ben echt gewoon klaar met die jongen... grr..

Astor schreef:Heb net een moeilijke beslissing gemaakt met een jongen, heb gezegt dat ik er klaar mee was en veel succes in je verdere leven.
En ik hoop dat je iemand ontmoet je gelukkig kan maken..
Ben echt gewoon klaar met die jongen... grr..

.