Pfft, wee tniet waar iedreen last van heeft maar worden ook veel zelfmoorden gepleegd hier in de buurt de laatste tijd zeg.. djeez
maarja
MORGEN CENTERPARCS
ik heb er zinin! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb er zinin!
eerst les gehad dat ging super en daarna de gezellige kerst inn. Nu aan het werk en ben kei moe, verlang naar mijn bedje. Morgen lekker buiten rijden
Sanne?

!
vandag is al van alles gepoetst enzo kantine heeft dees super mooi opgeruimt!
ik ben echt moe en heb nu al spierpijn in mn schouders en rug... heb het gat onder de wasplaats opengemaakt en AL het zand eruit gehaald hij zat heelmaal verstopt nouuuu daar lag veel in
normaal doet cas dat met de loader maar die heeft ook geen tijd dus toen hebben we ghet zelf maar gefixt
tjuu
bij dat wit licht dingetje krijg je dat album van marco op een sd kaartje erbij ofzo?
en als ie niet fijn is an kan ik nog altijd mn telefoon gebruiken die ik pas net max. 2 maaden heb
anders gaat eht weer ff lang duren denk ik ze zijn in de 1e week van februari op vakantie dus heb ik het rijk even voor mij alleen

kheb die oude sony ericsson van daphne, die is echt al 2 / 3 jaar oud en kan ik goed 2 dage geburike, ook al bel /sms ik veel. mn samsung na 2 jara echt niet meer! Maarja mijn camera is echt poedersuiker geworden, en mijn geluid ook, dus wil ook een nieuwe
Maja hoef geen splinternieuwe
.