incalover schreef:Melanieetjuh schreef:Dat zijn nog redelijke punten Lau!
Ja.. Wacho liep buiten ook super goed !
Het was nog binnen of niet
?Inrijden buiten?
@ Anke, je hebt weer een pm terug.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
incalover schreef:Melanieetjuh schreef:Dat zijn nog redelijke punten Lau!
Ja.. Wacho liep buiten ook super goed !
?fryskhynders schreef:kijk ik heb vandaag buiten gereden samen met een goede vriendin van mij, ze kwam mij ophalen met de trailer!!
Mijn vriend was mee op de fiets (arme jongen)
en hij heeft foto's gemaakt!!
http://picasaweb.google.nl/posthumus.annika
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Valt wel mee hoor... wat gegeten en gedronken om half één was ik thuis, twee filmpjes gekeken (toen kon ik niet meer slapen... was veel te warm! en ik moet en zal onder de dekens liggen). De matrix aangezet in de hoop in slaap te vallen, hielp niet, dus uiteindelijk toch maar alles uitgezet... en om de 10 min of korter wakker geworden
Hè, maar als je samen met iemand in bed ligt die je leuk vind dan moet je toch juist in slaap kunnen vallen?!In z'n armen ofzo
Of was het geen hij?
Of was je een beetje zenuwachtig??
. Maar ik wordt echt wakker van iedere beweging en ieder geluid, daar heb ik totaal geen last van als ik alleen ben
.
Kirsten_S schreef:fryskhynders schreef:kijk ik heb vandaag buiten gereden samen met een goede vriendin van mij, ze kwam mij ophalen met de trailer!!
Mijn vriend was mee op de fiets (arme jongen)
en hij heeft foto's gemaakt!!
http://picasaweb.google.nl/posthumus.annika
Mooooi man!! Die galopsfoto's !!
!
(wel beter voor het paardje, maar toch
) Paard was ontzettend sterk en we moesten achter elkaar stapppen, waar ik al meteen gek van werd omdat die kinderen voor me zo sloom reden.
Daarna was het alweer klaar.
Logisch als niemand dat doet!
fallenangel3 schreef:@ Iris, ik krijg soms ook het idee dat we bij ons leren om de paarden met kracht naar beneden te rijden. Soms vind ik dat ik met best veel druk al rijd en dan moet ik van N. nog meer druk zetten. En dan probeer ik dat altijd maar maar het voelt soms echt bagger aan.
De laatste keer dat ik les had van Frans moest ik de teugels juist heel los houden, vooral met vooruitrijden. Toen kreeg ik het idee dat ik wat nuttiger bezig was.
Maar ik heb ook niet echt het aan de teugel gevoel... Aglona heb ik laatst dan aan de teugel gereden maar ook niet constant en Grava heb ik goed aan de teugel gereden. Maar Rox aan de teugel?? haha, ik ben al blij als ze der koppie niet in de lucht steekt als een giraffe!

Haha! Wel jammer dat je achter elkaar aan moet
Zou helemaal knettergek worden! 
.
Leuk zeg! Melanieetjuh schreef:Heb even de uitslag bekeken van gister. M'n complimenten.. Over het algemeen hebben heel veel het super gedaan zeg!
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Heb even de uitslag bekeken van gister. M'n complimenten.. Over het algemeen hebben heel veel het super gedaan zeg!
Hoeveel punten moet je hebben voor winst in de Z???
Wel zonde dat Sabina zulke lage punten had.... 160!

Melanieetjuh schreef:
PV, die ken ik wel..Haha! Wel jammer dat je achter elkaar aan moet
Zou helemaal knettergek worden!
Kreeg je nog leuk commentaar? Dat je het goed deed?
Oh.. wat jammer dat het zo moet lopen met je oma.. Echt niet leuk. Ik ken dat, alleen bij mij is het anders.. aangezien ik met 1 opa & oma helemaal niet meer mee omga.
Wel super dat je andere opa & oma komen vanuit Noorwegen!Leuk zeg!
! , ze komen nu vanuit Spanje waar ze heeeel lang hebben gezeten, en waren toen effe naar duitsland omdat de fietsen van hun niet goed waren en ze effe langs de fabriek gingen.
! 

Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:@ Iris, ik krijg soms ook het idee dat we bij ons leren om de paarden met kracht naar beneden te rijden. Soms vind ik dat ik met best veel druk al rijd en dan moet ik van N. nog meer druk zetten. En dan probeer ik dat altijd maar maar het voelt soms echt bagger aan.
De laatste keer dat ik les had van Frans moest ik de teugels juist heel los houden, vooral met vooruitrijden. Toen kreeg ik het idee dat ik wat nuttiger bezig was.
Maar ik heb ook niet echt het aan de teugel gevoel... Aglona heb ik laatst dan aan de teugel gereden maar ook niet constant en Grava heb ik goed aan de teugel gereden. Maar Rox aan de teugel?? haha, ik ben al blij als ze der koppie niet in de lucht steekt als een giraffe!
Met rox ben ik achter gekomen, dat je echt heeeel goed en lang moet losstappen en draven met een losse teugel. Veel oefeningen doen en probeer te chancheren met de galop, want daar worden ze losser van. En als het goed gaat , loopt ze aan het einde in draf ook aan de teugel en galop ook bijna.
Maar met de springles is de tijd om in te rijden veeeel te kort en loopt ze helemaal niet aan de teugel!
.... als ik dan zo door blijf rijden dan merk ik dat ze al heel snel in protest gaat (sterk wordt!).
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:
Hoeveel punten moet je hebben voor winst in de Z???
Wel zonde dat Sabina zulke lage punten had.... 160!
In de Z weet ik het niet..
maar Kirsten dacht iets van 200?
Melanieetjuh schreef:Zo leuk!
Over Rusland gesproken..
Maar broer gaat binnen kort naar Rusland!![]()
! Melanieetjuh schreef:Zo leuk!
Over Rusland gesproken..
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Zo leuk!
Over Rusland gesproken..
Wat gaat hij daar doen dan?
Liisette_ schreef:Melanieetjuh schreef:
In de Z weet ik het niet..
maar Kirsten dacht iets van 200?
Je hebt in de Z een winstpunt als je 204 hebt, volgens mij!
.... als ik dan zo door blijf rijden dan merk ik dat ze al heel snel in protest gaat (sterk wordt!).
[/quote]