Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:pojandorie denk ga eens ff kijken naar die belasting shid weet ik me inlog code niet meer
xan schreef:Ik mis Anke vanavond.
Kijkt zeker het vervolg van Peter R de Vries. Zie hem nu in ieder geval weer op tv.

meelen schreef:Hihihi allemaal ikke's
Winnitou.....doe je nog ff snel een schietgebedje voor me?
meelen schreef:Zit je in een dip? Hoe komt dat nou
meelen schreef:@Xan, als je niet om 9.00 al moet rijden hoor.
@LIQUITA, hadden we het laatst ook niet over waar Grardus moest rijden? En was dat toen niet BeNNEbroek i.p.v. BeNNINGbroek?
. meelen schreef:Ha, jullie zijn er zelf al achterxan schreef:Ha ha volgens mij heb ik wat verwariing gesticht.
Het is in ieder niet daar waar Linneaushof is. Maar in de kop van noord holland.
Dat is dus BENNEBROEK.
Benningbroek is idd bij Hoorn.
.
). Ik wens jullie alvast veel plezier voor vanavond
. winnitou schreef:meelen schreef:Zit je in een dip? Hoe komt dat nou
wil meer dan ik al kan en heb gewoon even de balen van (Bijna) alles
Arme Anke...ik kan me het voorstellen hoor. Een dip-dagje mag ook best zo af en toe hoor, het is niet niks.
, terwijl jij er ook zo graag op wilt. Dat help dan ook niet echt.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:
wil meer dan ik al kan en heb gewoon even de balen van (Bijna) alles
Arme Anke...ik kan me het voorstellen hoor. Een dip-dagje mag ook best zo af en toe hoor, het is niet niks.
En dan zitten wij hier ook zo gezellig over paardrijden te praten enzo, terwijl jij er ook zo graag op wilt. Dat help dan ook niet echt.
![]()
![]()

Tytje schreef:Xan, laat mij even weten hoelaat je moet rijden zondag. Mits het niet 9.00 is, dan wil ik je aanmoedigen!!

LIQUITA schreef:meelen schreef:@Xan, als je niet om 9.00 al moet rijden hoor.
@LIQUITA, hadden we het laatst ook niet over waar Grardus moest rijden? En was dat toen niet BeNNEbroek i.p.v. BeNNINGbroek?
Het is echt BeNNINGbroek.
(waar het volgens José moet zijn) 

meelen schreef:José heeft het toch echt fout.Maar dat is niet bij Lisse(waar het volgens José moet zijn)

meelen schreef:Heb ik nog lekker in de hondenstr*nt gelopen![]()
Ik snap niet dat mensen dat niet even opruimen als het op de stoep ligt.
Maar ja, het schijnt geluk te brengen als je er per ongeluk in trapt.![]()
Met Saskia gaat het niet zo fijn.
Ze heeft pijn omdat haar vinger opgezwollen is en het gips er nu te strak omheen lijkt te zitten.
Misschien dat ze vanavond even naar de manege komt.