Denk dat je hem niet op de hoogste hoeft te brengen, tenzij je dat natuurlijk graag wilt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Snackie schreef:zeg daay, is er een mogelijkheid om die foto's die jij van hem hebt in je plakboek te kopieren voor mij? zou die graag in mijn plakboek willen om te kunnen zien hoe erg hij is opgeknapt!
mijn canvasje komt vandaag binnen
xDaayx schreef:@Linda: ik wil Handsie eigenlijk ook graag op de site hebben. Als ik van de week een stukje schrijf en foto's stuur, wil Dave die er dan op zetten?
Stuur maar naar webmaster@stallangelaan.nl en dan ziet hij het vanzelf.

Ik ben zo blij dat ik hem weer kan zien, ik mis hem zo verschrikkelijk... Hij is al weer langer dan een jaar bij Marjolijn, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk..
Maak je wel foto's van Owen? ben zo nieuwsgierig hoe hij er nu uit ziet! hij heet nu toch diego? dat zal wel even wennen zijn
xDaayx schreef:Weet je waar ik zondag naar toe ga?? Naar Owen!!![]()
Ik ben zo blij dat ik hem weer kan zien, ik mis hem zo verschrikkelijk... Hij is al weer langer dan een jaar bij Marjolijn, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk..
dus we gaan samen.
Snackie schreef:veel plezier morgen daay en will.