Ik weet precies hoe je je voelt als je vader in 1 klap uit je leven wordt gerukt
Dikke knuffel meis!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dikke knuffel meis!! Melanie_B schreef:Schatje he
We hebben nu een gemengde bodem, met geel zand en rood zand. We hebben bewust niet 100% geelzand gedaan, omdat dit op den duur heel zwaar word voor de paarden. Vandaar onze keuze.
.
Manon_S schreef:Lijkt het zo of is Karel wat gespannen in de hals? Hij mag wel wat meer lengte in zijn hals hebben... Hij loopt ook vaak achter de loodlijn voor zover ik kan zien. Ik vind het geen fijn beeld.
Verder beweegt ie leuk.
Sabinee__ schreef:Manon_S schreef:Lijkt het zo of is Karel wat gespannen in de hals? Hij mag wel wat meer lengte in zijn hals hebben... Hij loopt ook vaak achter de loodlijn voor zover ik kan zien. Ik vind het geen fijn beeld.
Verder beweegt ie leuk.
Hij heb volgens mij gewoon een klein speknekkie, daarom lijkt dat zo.
Als je Melody bijzet zal je ook denken 'oei wat kort', maar komt gewoon door het nekkie volgens mij

Sabinee__ schreef:Manon_S schreef:Lijkt het zo of is Karel wat gespannen in de hals? Hij mag wel wat meer lengte in zijn hals hebben... Hij loopt ook vaak achter de loodlijn voor zover ik kan zien. Ik vind het geen fijn beeld.
Verder beweegt ie leuk.
Hij heb volgens mij gewoon een klein speknekkie, daarom lijkt dat zo.
Als je Melody bijzet zal je ook denken 'oei wat kort', maar komt gewoon door het nekkie volgens mij