Je traint ook spieren door het lopen Andrea, dus dan is het niet gek dat je een beetje schommelt spieren wegen ook zwaarder dan vet. En in de periode dat je ongesteld moet worden/bent hou je ook meer vocht vast, dus ben je ook weer zwaarder etc Het is sowieso een hele prestatie! Ik denk dat ik je straks bij El Rancho niet meer herken.
Woow, vanmiddag uit verveling maar is aan een prijsvraag mee gedaan. Dit was een verzomerd liedje raden op 100% NL. En help ik werd gebeld. Wat heb ik gewonnen: 2 tickets voor rtl zomer festival, en een meet en greet. Elke winnaar krijgt een aparte artiest, en ik kreeg wonder boven wonder Nick en Simon.. AAHHHHH!!!! Helemaal gek hihi
Zo in een week tijd is mijn huishouden met 3 gekrompen Vorige week is mijn vogel overleden hij was 20 jaar en heb hem 7 jaar gehad hij had epilepsie en heeft vorig jaar een beroerte gehad. Het is fijn dat hij geen pijn meer heeft. Net zijn mijn 2 konijnen opgehaald, puur omdat ik ze niet veel kon bieden kwa verzorging. Ze kregen genoeg aandacht maar kon hun voer en verdere verzorging niet meer betalen had ze sinds eind vorig jaar en ze waren mijn maatjes. Het is beter zo ze hebben nu een fijn gezin waar ze voldoende aandacht krijgen en die alles kan betalen. Ik mag langs komen zo vaak ik kan ze wonen paar straten achter me.
Ik ben nu alleen met mijn 2 katten en ik heb nu echt een leeg huis gevoel Nu weet ik hoe het voelt waneer kinderen het huis verlaten
Even een vraagje aan jullie omdat jullie veel bij RC Fjordenpaard komen. Ik heb vorige maand het paard Jort Yggor gekocht. Moeder Bibi en vader Kirian. Hij is geboren op 30 mei 2011. Nou zoek ik veulenfoto's. José heeft van alle veulens foto's maar kan niets van Jort vinden. Hebben jullie niet toevallig foto's van Jort?
simoneval
Geplaatst: 15-06-14 08:42
Even een vraagje aan jullie omdat jullie veel bij RC Fjordenpaard komen. Ik heb vorige maand het paard Jort Yggor gekocht. Moeder Bibi en vader Kirian. Hij is geboren op 30 mei 2011. Nou zoek ik veulenfoto's. José heeft van alle veulens foto's maar kan niets van Jort vinden. Hebben jullie niet toevallig foto's van Jort?
Ik denk dat je de meeste kans maakt bij Lucy. Zit in Italie en post niet heel veel op het moment. Zal haar wel even berichten. En heb je een foto van hoe hij nu is? ( gewoon nieuwsgierig)