Eten jullie katten teveel snoepjes
. Zal die leuk vinden naar de tandarts
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zal die leuk vinden naar de tandarts
.
kooslover schreef:Hallo
Alweer lang stil hier. Hoe is het met iedereen?
!
) en straks per maart mijn opleiding starten...
kooslover schreef:Zo, privépaardje geregeld op de manege?
Wedstrijd ook weer op Vamos?
Wel tof hoor, de Nijmeegse vierdaagse lopen. Wil ik ooit ook nog eens doen.
!
.
. Hij bouwt lekker aan zn weerstand zeg maar! Hondjes gaan ook lekker, Beau gaat steeds beter luisteren. Ben bezig met haar met de Hierkom cursus, en hij heeft effect
. Volgende week laatste les als het goed is. Paardjes doen het ook goed, alleen Shaggy wilde zaterdag RA niet lekker geven met hoeven uitkrabben. Beetje stijf, liep niet echt slecht maar niet zoals hoort. Zal wel weer ff gek gedaan hebben, hopelijk vandaag weer beter na wat rust!
. Kan niet wachten tot we ons huis kunnen verkopen en we echt op huizenjacht kunnen in de duin- en bollenstreek
. 
. Beau vond eigenlijk alles prachtig
. Eerste keer behendigheid moest ik dr echt over dingen heen helpen, tweede keer moest ik moeite doen om te zorgen dat ze de raakvlakken wel raakte met de sprongen die ze maakte
. Ik heb me nu voor balans ingeschreven (moeten ze over kussens lopen en ballen enz en echt balans zoeken). Maar ben nu dus nog bezig met de hierkomtraining. Balans is een aardige wachttijd voor dus misschien tussendoor nog wat anders doen. Weet niet wanneer ze met doggydance beginnen, lijkt me ook wel grappig
. Maar ja ik moet zeggen ik heb echt een hele leuke hondenschool met super leuke en gemotiveerde trainers. Die ga ik nog het meest missen als ik weer ga verhuizen!
. Mijn ouders willen Thijs natuurlijk ook vaak zien, maar je bent dan wel vaak een halve of hele dag kwijt als je afspreekt. Je komt niet even voor een uurtje langs
. En voor mijn werk ook weer fijn, gewoon weer normale reistijd. Voor Leon maakt het niet echt veel uit. Dus ja eerst huis in Hellevoetsluis verkopen en dan in de bollenstreek op zoek!
.
. Dat betekent dat ik ushi niet mag kiezen in november....
. Niet jezelf voorbij lopen he
, daar ben ik ook altijd heeeeeel goed in..... Had je graag komen helpen met schilderen, maar denk dat Leon me dan vermoord
. Ben het weekend ervoor ook al weg (nou ja een dagje dan). Vind schilderen altijd wel leuk
. Mocht je nog op donderdagavond hulp kunnen gebruiken dan kan ik wel langs komen, dan ben ik toch in Katwijk en blijf ik altijd bij mn ouders slapen met Thijs. Is voor zijn ritme wat beter.
. Dat is ook een klein wonder....
Gefeliciteerd!!!

. Als ik nog is deze kant op kom dan ga ik wel met Shaggy jou concurrentie zijn
. Mag vast wel
.
. Ken ook bijna geen paarden die er nu staan.