Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 11:29

Ik gooi hier de luiken van de dakkapel maar dicht en muziek hard aan.... Vorig jaar lag Beau ook onder het bed. Dat gaat helaas niet met nieuwe bed....

Eten jullie katten teveel snoepjes :P. Zal die leuk vinden naar de tandarts ;).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:36

Nee, Amy eet nu weer gewoon normaal. Ze was nogal mager toen we haar kregen.

Mooi schuilhoekjr maken voor Beau. Bobbie vindt het ook doodeng. Die hijgt non-stop op oudjaarsdag.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 14:51

Gelukkig kijkt Ka een keer op van de klappen en is ze wat alerter. Maar gelukkig laat ze verder wel relax over zich heen komen.
1e kerstdag gourmetten met gezin en 2e kerstdag geen plannen. Wat klooien in de keuken, beetje uitrusten. Ik mag erna weer werken, dus ik lig vroeg in mijn bedje.
En oudjaarsavond met Milou vieren en nieuwjaarsdag buitenritje :)

Wij moeten nog steeds keer afspreken om richting Esther te gaan en de kleine te bewonderen en om buitenritje te maken. Waarneer kunnen jullie? Ik kan zo ongeveer elk weekend, nog weinig plannen gemaakt en geen werk meer op zaterdag :)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 20:06

Hallo :wave:

Alweer lang stil hier. Hoe is het met iedereen?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:51

kooslover schreef:
Hallo :wave:

Alweer lang stil hier. Hoe is het met iedereen?

:wave: :wave: :wave:!

Hier alles goed. Lekker aan de wandel ter voorbereiding op Nijmegen, lekker aan het hobbyen met Amor, lekker hobbelen op de manege (momenteel rij ik vamos twee keer per week :D <3) en straks per maart mijn opleiding starten...

31 maart weer wedstrijd bij Smit en zondag onderling op stal....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:12

Zo, privépaardje geregeld op de manege? ;)
Wedstrijd ook weer op Vamos?

Wel tof hoor, de Nijmeegse vierdaagse lopen. Wil ik ooit ook nog eens doen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:21

kooslover schreef:
Zo, privépaardje geregeld op de manege? ;)
Wedstrijd ook weer op Vamos?

Wel tof hoor, de Nijmeegse vierdaagse lopen. Wil ik ooit ook nog eens doen.

Zoiets ja *\o/*!
Ben nu denk ik ook wel zover om in een stabiele groep op hem naar buiten te gaan....

Wedstrijd wordt zeer waarschijnlijk ushi, gewoon omdat het leuk is! 31 maart, komen jullie???

Ben heel benieuwd hoe ik Nijmegen ga vinden....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:48

Hallo!!
Hier ook alles goed! Querubi is goed aan het genezen van de ingreep (ondertanden verwijderd) en we zijn bezig met behandelen voor straalkanker. Hopen dat de behandeling aanslaat.
Hondjes ook alles goed!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 10:12

Leuke wandelingen telkens Milou! Ik ben bij ons ook nieuwe gebieden aan het ontdekken, laatst van Hellevoetsluis door duin richting Rockanje en stuk over strand terug. Was ook leuk! Jammer dat je daar met paard niet mag komen :').

Antoinet, las het op facebook inderdaad.... Hopelijk slaat de behandeling goed aan!

Hier gaat alles zijn gangetje. Thijs groeit goed, nu beetje verkouden maar dat heb je als ze naar kinderdagverblijf gaan ;). Hij bouwt lekker aan zn weerstand zeg maar! Hondjes gaan ook lekker, Beau gaat steeds beter luisteren. Ben bezig met haar met de Hierkom cursus, en hij heeft effect ;). Volgende week laatste les als het goed is. Paardjes doen het ook goed, alleen Shaggy wilde zaterdag RA niet lekker geven met hoeven uitkrabben. Beetje stijf, liep niet echt slecht maar niet zoals hoort. Zal wel weer ff gek gedaan hebben, hopelijk vandaag weer beter na wat rust!

En momenteel is Funda geloof ik mijn meest bezochte website :'). Kan niet wachten tot we ons huis kunnen verkopen en we echt op huizenjacht kunnen in de duin- en bollenstreek :D.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:26

Komen jullie deze kant op? Wat leuk! :)

Hopelijk snel goed nieuws over Querubi!

Ik wil met Lali ook weer een cursus gaan doen. Iets met spelletjes gezien wat we leuk klinkt en ik denk ook wel hij haar past. Ze is slim en leert snel, maar is soms ook overenthousiast met weinig concentratie.

Ook leuk: de Doggy Days bij Landal Greenparks, met heel veel leuke activiteiten voor honden. Wil ik volgend jaar ook heen! :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 08:25

Met Beau heb ik nu de basiscursus, vervolg en basiswerkhond gedaan. Basiswerkhond was ook wel leuk dan leer je kennismaken met allerlei verschillende disciplines binnen de hondensport. We hebben twee behendigheidstrainingen gedaan, 2x speuren, jachttraining en de laatste was een beetje een combi van vanalles in een leuk parcour uitgezet :). Beau vond eigenlijk alles prachtig :'). Eerste keer behendigheid moest ik dr echt over dingen heen helpen, tweede keer moest ik moeite doen om te zorgen dat ze de raakvlakken wel raakte met de sprongen die ze maakte :P. Ik heb me nu voor balans ingeschreven (moeten ze over kussens lopen en ballen enz en echt balans zoeken). Maar ben nu dus nog bezig met de hierkomtraining. Balans is een aardige wachttijd voor dus misschien tussendoor nog wat anders doen. Weet niet wanneer ze met doggydance beginnen, lijkt me ook wel grappig :D. Maar ja ik moet zeggen ik heb echt een hele leuke hondenschool met super leuke en gemotiveerde trainers. Die ga ik nog het meest missen als ik weer ga verhuizen!

Maar ja inderdaad we willen weer richting de bollenstreek. Na de geboorte van Thijs merk je pas echt hoever je bij familie vandaan zit :P. Mijn ouders willen Thijs natuurlijk ook vaak zien, maar je bent dan wel vaak een halve of hele dag kwijt als je afspreekt. Je komt niet even voor een uurtje langs ;). En voor mijn werk ook weer fijn, gewoon weer normale reistijd. Voor Leon maakt het niet echt veel uit. Dus ja eerst huis in Hellevoetsluis verkopen en dan in de bollenstreek op zoek!

Doggydays heb ik ook wel is over gehoord inderdaad, wel grappig allerlei trainingen enz. Ligt een beetje aan wie er komen. Geloof dat de Cesar Milan methode ook weer helemaal hip is, maar ik ben toch meer van de clickertraining op basis van beloning :=.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 16:04

Ola :wave:

Hoe is het hier?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:19

Uhm.... Wat zal ik zeggen?????

Vraag me af en toe af waar ik aan begonnen ben, zo'n intercity waar ik nu in zit:
Start opleiding, werken , trainen eerste vierdaagse en nu dus die verhuis....

Vloeren zijn rond nu, alleen ff kijken wanneer ik zeil op zolder echt ga leggen.... Moet voor weekend 8 april ivm fysieke verhuis.
Verf ben ik ook bijna uit qua kleuren, deze week 40% korting op histor bij karwei, heel aantrekkelijk dus! Maar moet het wel ff deze week halen....
Schuren, soppen, inpakken, school, werk, slapen, wandelen......er wijken dingen, maar toch wil ik meer uren in een dag.....

Nu nog paar dingen regelen:
Vrijwilligers voor schilderen
Sterke mannen voor de verhuis (wasmachine moet naar zolder)
Busje of iets voor de verhuis

Wanneer ik meubels uit elkaar moet gaan halen, geen idee.....
Hoop op nog wat vrije middagen van werk

O, en tussendoor ga ik natuurlijk wel de wedstrijd starten.... Helaas wel weer als enige in mijn categorie :(. Dat betekent dat ik ushi niet mag kiezen in november....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 09:00

Dat is inderdaad een hele drukke planning :P. Niet jezelf voorbij lopen he ;), daar ben ik ook altijd heeeeeel goed in..... Had je graag komen helpen met schilderen, maar denk dat Leon me dan vermoord :'). Ben het weekend ervoor ook al weg (nou ja een dagje dan). Vind schilderen altijd wel leuk :P. Mocht je nog op donderdagavond hulp kunnen gebruiken dan kan ik wel langs komen, dan ben ik toch in Katwijk en blijf ik altijd bij mn ouders slapen met Thijs. Is voor zijn ritme wat beter.

Jammer dat je weer als enige in je categorie start! Jammer dat ze dan de regels niet even aanpassen.... Ik moest ook altijd een ander paard, heb elke wedstrijd die ik reed gewonnen geloof ik :'). Dat is ook een klein wonder....

Owwww ennuh bijna vergeten, zie een cadeautje bij je naam dus dat betekend:

*\o/* *\o/* *\o/* Gefeliciteerd!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 23:05

Ik mocht nog samen met de junioren.... Niet zo'n zin in.... Zit ik tussen best jonge meiden..... Laat het maar zo :D

Weet niet of jij nog zelfde telefoonnummer hebt, maar heb je appje gestuurd. Donderdagavond is fijn (y)

En nog bedankt voor de felicitatie!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 09:52

Dat is ook niet leuk met de junioren inderdaad :P. Als ik nog is deze kant op kom dan ga ik wel met Shaggy jou concurrentie zijn :'). Mag vast wel :+.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 12:57

Ik wil gewoon dat laatste winstpunt, dan ga ik naar de f13 en heb ik sowieso tegenstanders...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 14:40

Dat moet wel lukken toch? Is F13 de hoogste klasse?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:50

Al in geen eeuwen meer op bokt geweest, maar zat ons topic net weer een beetje terug te lezen. Mis nu toch jullie updates een beetje hoor ;). Dus.... hallo :wave:. Zijn jullie hier nog?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 17:46

Ik hang hier ook nog steeds wel rond, maar lees steeds meer en plaats steeds minder

En dan straks Smit ook weg -O-.....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:21

Ja, jammer hoor! Wel super leuk om te zien dat al een aantal paarden een goed huis gevonden heeft.

Dit was eigenlijk het enige topic waar ik nog kwam, maar nu helaas ook een beetje uitgestorven....

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:55

Ja, hoop dat ze allemaal goed huisje krijgen. Maar geloof wel dat aad daar op toe ziet!

Heel stil hè?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 07:49

Zo echt wel.

Ik ken de meeste paardjes die er staan ook niet meer. Wordt een echte verrassingsrit in augustus.
Hoop nog steeds een keer op Ronny. Laatste kans nu :')

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:47

Hoi! Ik lees af en toe nog een beetje mee.

Met mij gaat het verder goed. Ik rijd nu in Utrecht op een manege.
Wel even schrikken van het nieuws zeg. Waar gaan de meeste paarden heen? Gekocht door trouwe klanten?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-18 18:37

Zijn nu denk iets van 5 of 6 paarden verkocht aan klanten inderdaad. Verbaast me nog wel, had ik niet verwacht! Maar wel leuk!

Ben ook benieuwd in augustus :). Ken ook bijna geen paarden die er nu staan.