Wist je dat wanneer remy honger heeft, en ik even niet kijk, gewoon onder het draadje op de wasplaats door loopt om voor haar stal te staan wachten totdat ik de boxdeur open doe en ze kan eten
wist je dat lucy morgen maar twee uurtjes les heeft, en dat ook nog voor niks naar school gaat, omdat we ons zelf moeten vermaken in de mediatheek.. en dat kucy daarna naar faron gaat, maar bang is dat ze toch niks kan doen, omdat er overal ijs ligt. en dus alleen kan voeren en poetsen.
Wist je dat maren al heel vaak op Indra heeft gereden en er nooit meer vanaf wil Wist je dat maren haar verzorgpony dood is? Wist je dat simone van quarto af gestuiterd is Wist je dat de bokt meeting echt super gezellig was maar dat het wat minder was dat brit er af gevallen was wist je dat eefje klaar is met haar studie (je bent toch helemaal klaar nu eefje?) wist je dat kimberly sinds de herfst een eigen pony heeft Wist je dat lucy in de herfst nooit kon slapen omdat maren pepernoten in haar bed strooide? Wist je dat maren daardoor eigenlijk de grote zaal moest schoonmaken maar dat de leiding dat vergeten was? weetje dat er soms haast niet gekletst word en je een moment later ineens 4 pagina's bij moet lezen xD Wist je dat maren zo slim was om de laatste dag deo op de muur te spuiten dat er niet meer af wilde en dat Maren het er af moest poetsen? Wist je dat wij opeens enorm veel l*llen wist je dat lucy daarom marens nek wel om wou draaien wist je dat lucy en maren eefje van haar paard wouden sleuren, en ze dat de volgende keer weer gaan proberen Kimberly had ook geholpen eefje van der paard te sleuren Wist je dat lucy op kamp het verschil tussen een kroket en een kwekkeboom niet wist Wist je dat lucy geen chick wou worden genoemd. Maar maren wel chick noemde op het einde wist je dat eefje heel gemeen is, en lucy de heletijd trapte onder het rijden Wist je dat lucy nu nog steeds niet weet wat het verschil is tussen een kroket en kwekkeboom Dat maren en elisa niet naar het spookverhaal mochten omdat ze deo op de muur hadden gespoten En dat eefje best wel boos was dat maren en Elisa dat op de muur hadden gespoten! wist je dat linda sinds kort nieuwe verzorg paarden heeft? Wist je dat... Eefje eigenlijk eerst moest lachen om de deo actie van maren en elisa. Rianne het super grappig vond. Yvonne het het meteen het stomste vond. Maren de deo zelf heel mooi vond op de muur Wist je dat linda al een tijdje niet meer naar haar verzorgdinges is geweest Wist je dat linda door weilanden moet fietsen als ze naar haar verzorgdinges moet Wist je dat Linda sinds 16-11-10 een vriend heeft, genaamd Coco en dat ze hem heeft leren kennen op dr stage in het dierenasiel! Wist je dat er 2 mensen zijn afgevallen bij de moonlight rit? Wist je dat eentje daarvan in een plas viel XD Wist je dat suus best heel hoog kan steigeren :p Wist je dat remy heel goed kan springen? en dat remy wanneer ze eten ziet er meteen op af rent Wist je dat wanneer remy honger heeft, en ik even niet kijk, gewoon onder het draadje op de wasplaats door loopt om voor haar stal te staan wachten totdat ik de boxdeur open doe en ze kan eten