, hmm als ik het woord eten roep en ik doe de bak open rent ze met vollevaart naar der voerbak haha

ik ging vandaag met sens & diva vrijspringen .
diva snapte het wel maar sens die sprong steeds over de pionnen heen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, 
.
,
..
!

, terwijl ze normaal echt best wel druk is. dus ik hoop dat dat zo blijft alleen ze mag wel wat meer op me been reageren . ik vind het wel jammer dat er bij muiden niet echt een bos in de buurt is alleen een strand maar ik durf het nu nog niet aan om door muiden heen te gaan met sens. daarvoor vind ik er nog te schrikachtig.
! 10 km geschaatst! Vind ik wel weerskyline schreef:Jezus , Het was echt niet normaal koud vandaag
een vriendin van mij heeft een trekpaard gekocht het is zoon leuk beest echt van die puppy oogjes. ik kon vandaag helaas niet op die clydesdale rijden want die liep een beetje kreupel =( , Mijn paardje was echt heeeel braaf met rijden ze was zelfs tegen het slome aan, terwijl ze normaal echt best wel druk is. dus ik hoop dat dat zo blijft alleen ze mag wel wat meer op me been reageren . ik vind het wel jammer dat er bij muiden niet echt een bos in de buurt is alleen een strand maar ik durf het nu nog niet aan om door muiden heen te gaan met sens. daarvoor vind ik er nog te schrikachtig.
,
Sabinee__ schreef:Jane, je ziet nu echt ruzie te zoeken om poep.
Als je het niet leuk vind dat je niet warm onthaald word na lange tijd hier, prima, jammer.
Maar ga het niet via een zijweg afreageren op Nadien die helemaal niets fout doet/zegt.