Net Mist gelongeerd Pikkie ging nog even uitsloven omdat de paarden in de paddock aan het stoeien waren, dan kan ze wel heffen, zakken en strekken, nu nog in de proef..
Ik heb nu net 3 toetsen vd 8 gehad van mijn toetsweek.. BAH.
Van mij ook En middenstap de laatste keren ook Maar dat kunnen zo volgende wedstrijd weer 5en zijn..
Jill_
Geplaatst: 01-11-10 18:30
Succes nog!
Halsstrekken was ook mijn lievelingsonderdeel, heb ik helaas niet meer. Nu is het dus middendraf, en middengalop ook wel. En ik was zo blij, had eindelijk een 8 op mijn middenstap, heb ik zo op geoefend met mijn instructrice Kwam nooit hoger dan een 6je
Ik had er met mijn mama over, dat ik op wedstrijd eigenlijk met lichtrijden wat naar voren kantel, en met doorzitten dat niet doe. In de L1 heb je die vervelend stukjes waar je eigenlijk tussen 2 letters moet lichtrijden, doe ik ook allang niet meer.
Ik heb voor eind dit jaar (29 december ) nu de eerste L2 wedstrijd staan. Als het voor die tijd zo fijn gaat dat ik denk dat we het aankunnen (dus als het achterwaarts knopje er iig thuis inzit..) dan misschien eerder Is iig fijn om te weten dat ik nu kan als ik wil
Damelza
Geplaatst: 01-11-10 20:20
Jill_ schreef:
Middendraf is mijn lievelingsonderdeel
ik vind Middendraf ook niet erg, hadden we de vorige keer een 8 voor
Damelza
Geplaatst: 01-11-10 20:22
Jill_ schreef:
Maar in de l2 vond ik het halsstrekken weer vervelender, evenals de middendraf. Omdat je allleen die 2 onderdelen dan moet lichtrijden
ja idd, ik vind doorzitten ook veel fijner maar halstrekken hebben we ook altijd een 8 voor toen in wieringerwerf zelfs een 9.
Jetske
Geplaatst: 01-11-10 20:27
Ik vond middendraf leuk toen ik nog een pony had die gek was op dressuren (springen en crossen ook hoor) dat was een echte showbink
Ik was hier 12 ofzo, pony showde de ring door en ik hobbelde leuk mee
Jill_
Geplaatst: 01-11-10 20:32
Aah schattig
Jetske
Geplaatst: 01-11-10 20:36
Toen was dressuur leuk, met een pony die Z2 had gelopen en waar ik elke week naast lag Was serieus leuk, al die oefeningen enzo kon hij heel goed!