Jonge_Monte schreef:Zo nog 30 pagina's, nieuwe topic in zicht.![]()
Aman heb je mijn smsje nog gehad??
haha oeps, late reactie
maar we hebben elkaar al gesproken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rijden vanavond!!!
lovis schreef:stoer hoor miek, met Bo in de buitenbak. Ze gaat het nog een keer leren.
Steef ik vlieg vrijdag als het goed is om 9.35. Wordt dus lekker vroeg opstaan.
Aman, heb je al spelletjes gevonden voor donderdag?
en ga hier even een leuk spelletje zoeken
) toen ging ik om 1 uur rijden.. in de volle zon in mijn tshirt.. toen lekker ietsen afgespoten, beetje droog gestapt, en weer een uur later op de wei gezet.. hahaha ik dacht dat ietsen alleen op de wei moest.. dus ik Marianne gebeld of ik Lovis erbij mocht zetten.. jaa hoor was goed.. kom ik iets voor 3 op stal.. gaat lando opeens ook de wei op
duuus hebben ze lekker met zijn 3e gespeeld.. en toen ging ik na de wei naar huis.. ben ik toch verbraaaand! haha mijn armen en borst zijn nog KNAAAALrood! 

en dan kunnen we vanavond misschien een spelletje voorstellen aan lennie
de foto's komen er nog aan hoor...maar heb der nog geen tijd voor gehad om ze erop te zetten
...
...
maar had het over spelletjes.. en toen dacht ik.. misschien kunnen we ipv vossenjacht wel weer eens een ander spelletje doen
gewoon laatste kwartiertje ofzo
hoewel.. misschien doen we wel geen spelletjes als we in de buitenbak rijden *wat me nogal logisch lijkt met dit weer*
beetje lol met je knol
maar denk niet dat de paarden dat leuk vinden.. en helemaal niet met deze hitte