LIQUITA schreef:meelen schreef:Ga je een proefje oefenen ATE???Ja...ze moet nou toch eens een winstpunt scoren.En gaat het goed met oefenen?
ATE schreef:hahahaahahhaahha ik en een winstpuntHee, niet zo negatief hoor. Gaat vast wel een keer gebeuren, ook voor jou.
ATE schreef:meelen schreef:De klos voor wat?de slager hahahahhahahahahahaNeeeeeeeeeeee, daar geloof ik niks van. ATE is veel te lief.
meelen schreef:ATE schreef:hahahaahahhaahha ik en een winstpuntHee, niet zo negatief hoor. Gaat vast wel een keer gebeuren, ook voor jou.ach ik heb een prima paard voor buiten ritten das ook wat toch
meelen schreef:ATE schreef:de slager hahahahhahahahahahaNeeeeeeeeeeee, daar geloof ik niks van. ATE is veel te lief.hihihihi ja dat is ie ook hoor
meelen schreef:Vind ik ook, en voor een buitenritje hoef jij je niet zo te stressen.Nou??? Johanna wel hoor
meelen schreef:Ah nee toch?!Hahaha, ja hoor. Jo kan best stress hebben voor een buitenritje. Zeker voor het eerste rondje Zaanse Schans .
LIQUITA schreef:meelen schreef:Ah nee toch?!Hahaha, ja hoor. Jo kan best stress hebben voor een buitenritje. Zeker voor het eerste rondje Zaanse Schans .ja dat heb ik altijd geef meestal eerste ritje weg hahahahhahaha
meelen schreef:Nah, wat is dat nou Jo?ATE is een hartsikke braaf paard.Waar ben je bang voor dan?ik zie dan overal spoken denk te veel van wat er kan gebeuren