Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
Iriis_ schreef:Maar wij hebben het ook niet over leuke mannen, maar over mannen Kirs
Ahtnamas schreef:Oh die van Kirsten is wel leuk ja! (om te zien dan, ken hem verder natuurlijk niet)
(hij was vroeg wel vette player..
) Ahtnamas schreef:@ Gio, komt vast wel goed als je moeder komt kijken. Gewoon jezelf zijn en geen gekke dingen doen met het paard
(stijgeren, bokken etc. ) want dan wordt je moeder waarschijnlijk nerveus
Flevolander schreef:
alleen t dak nog
DenK4ever schreef:Ik vind mijn man toch ook wel leuk
Flevolander schreef:
!
Astor schreef:Mel, zondag kan ik niet helaas, want ik ga dan met de familie naar slagharen!
Ik doe trouwens toch wel mee met de springwedstrijd! Noortje heeft me over gehaald

Melanie_B schreef:Iris ik neem vandaag je polo mee!
Eindelijk
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Iris ik neem vandaag je polo mee!
Eindelijk
Jaaa goedzoo!! niet vergeten![]()
Flevolander schreef:Dijkman is ook geen duur merk,.. maarja ik wil hem dan ook voor gewoon dr bij
Astor schreef:Mel, zondag kan ik niet helaas, want ik ga dan met de familie naar slagharen!
Ik doe trouwens toch wel mee met de springwedstrijd! Noortje heeft me over gehaald
Iriis_ schreef:Flevolander schreef:Dijkman is ook geen duur merk,.. maarja ik wil hem dan ook voor gewoon dr bij
Maar lijkt je dat zadel nou lekker zitten.. Volgens mij heb je echt weinig steun..
Dat is waar ik naar zou kijken als ik een zadel koop.
Iriis_ schreef:Flevolander schreef:Dijkman is ook geen duur merk,.. maarja ik wil hem dan ook voor gewoon dr bij
Maar lijkt je dat zadel nou lekker zitten.. Volgens mij heb je echt weinig steun..
Dat is waar ik naar zou kijken als ik een zadel koop.