Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antoinetje schreef:klinkt alsof het niet echt leuk was...rij je met je eigen paardje wel over het strand?
. Ging super goed!! Gewoon een lekkere staprit en hij gedroeg zich super!! Met enige aanmoediging (achter grote vriend Vymar aan) durfde die zelfs een diepe zwin te trotseren waar we een heel eind doorheen zijn gegaan. Hij liep met onwijze knie-actie en oortjes naar voren er door heen
, vond het echt fantastisch volgens mij!! Vymar was het water al uitgevlucht maar Shaggy vond het wel leuk. Ik vond het alleen jammer dat ie zo klein is
, mijn voetjes werden een beetje nat en kregen het koud
. Maar ach het was weer een super ervaring!! Hoop ik nog heeeeeel veeeeeel keer over te doen!! Fenn schreef:de tweede moeder theresaIk doe mijn best.
Ik ga trouwens lesgeven in Cambodja en groepen kinderen helpen.
. Voor als je nog Nederlands wil gaan studeren als je weer terug in Nederland bent
.
. 

.
. Ben zo blij met mijn pony!! Het lekkerste vind ik het buiten rijden, en hoewel die in de bak echt een draak kan zij met buitenrijden issie super betrouwbaar!! Hij is behoorlijk bomproof en als ie al ergens van schrikt blijft ie netjes bij me
. Gister moesten we ook over de weg naar strand omdat nog veel weggetjes bevroren waren enz. Maar zelfs tussen het verkeer bleef ie rustig! Ook van de bus schrok ie niet
.
http://manegesmit.hyves.nl/album/824155 ... _state__=1
. Bij de flora betaalde ik geen belasting, maar ja daar heb ik de scholieren- studenten heffingskorting. Bij Pharos heb ik onwijs veel betaald... Maar nu krijg ik niks terug en moet ik juist betalen
. 
. Daar heb je recht op bij een baan, en dat is voor mij de flora. Bij Pharos heb ik 40% belasting betaald over mijn loon en dat is dus errug veel.... En dacht daar een gedeelte van terug te krijgen, maar niet dus! Hij berekent namelijk dat ik over allebei de lonen belasting moet betalen, maar dat is niet zo.....