ATE schreef:pojandorie denk ga eens ff kijken naar die belasting shid weet ik me inlog code niet meer
Betekent dit nu dat je niets hoeft te betalen aan de belasting of
krijg je dan niets terug
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:pojandorie denk ga eens ff kijken naar die belasting shid weet ik me inlog code niet meer
LIQUITA schreef:ATE schreef:pojandorie denk ga eens ff kijken naar die belasting shid weet ik me inlog code niet meer
Hahaha....ik zag toch net balasting oliebol staan???
is met een t oliebol ATE schreef:Yep...in benningbroek.waar is het van gradus die moet toch voor noordhollands?

LIQUITA schreef:Grardus moet de 1e proef starten om 11.02 uur. Ben bang dat ik niet kan gaan kijken.
xan schreef:Dan kan je misschien wel even meedoenJammer, lukt mij denk ik ook niet. Ga in ieder geval niet met trailer en al daar heen om te kijken.
. ATE schreef:Even voorbij Hoorn.geen idee waar dat is

LIQUITA schreef:ATE schreef:Yep...in benningbroek.waar is het van gradus die moet toch voor noordhollands?
xan schreef:Gaan er weer zoveel mensen kijken ????

LIQUITA schreef:xan schreef:Dan kan je misschien wel even meedoenJammer, lukt mij denk ik ook niet. Ga in ieder geval niet met trailer en al daar heen om te kijken..
ha ha ik en daar even meedoen. Dan krijgt Grardus een flauwte denk ik. 
xan schreef:Ik mis Anke vanavond.
Kijkt zeker het vervolg van Peter R de Vries. Zie hem nu in ieder geval weer op tv.
ATE schreef:ik ga me ff lekker douchen en dan bed in morgen weer vroeg op om te werken dan nog ff gauw een stofzuiger door het huis halen voor de kijkers van 14.30
doegie. 
ATE schreef:ik ga me ff lekker douchen en dan bed in morgen weer vroeg op om te werken dan nog ff gauw een stofzuiger door het huis halen voor de kijkers van 14.30

xan schreef:Ha ha volgens mij heb ik wat verwariing gesticht.
Het is in ieder niet daar waar Linneaushof is. Maar in de kop van noord holland.

(Gister was er ook al gebak
)
meelen schreef:LIQUITA schreef:Misschien ga ik morgenavond ook wel na 21:00 uur rijden.
Nou zeg, wordt nog helemaal gezellie
xan schreef:LIQUITA schreef:Dan doen we dat toch!!!
Wie vinden dit nog meer een leuk idee?
meelen schreef:Ikke
En ikke
xan schreef:meelen schreef:
Nou zeg, wordt nog helemaal gezellie
Zullen we gewoon de bak afhuren ????
Een bokt-meeting![]()