Nee hoor... ik zou gewoon even langs het reisburo gaan, daar kunnen ze je vast helpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sniesie schreef:Absoluut een goed punt.
Probeer net iets eerder te komen dan afgesproken, dan zie je hoe ze uit stal komen.
Opletten dat ze niet al compleet ingepakt klaarstaan om te gaan rijden, je wil voor het rijden even naar de benen kijken, rug voelen, enz.
Laat ALTIJD iemand voorrijden, ook al hebben ze daar niet op gerekend. Maar stap NOOIT als eerste op een vreemd paard, ook al beweren ze dat het zo een braaf dier is... braaf is relatief.
Niet zelf gaan poetsen en tutten want dan ben je al gauw verliefd![]()
En ook niet direct een beslissing nemen maar er een nachtje over slapen.
Noem op de terugweg naast alle positieve dingen ook negatieve dingen op en wees daar heel eerlijk over.
Zet alles op de film.
Nou, meer schiet me ff niet te binnen maar anders kom ik er wel op terug

_Rijkie_ schreef:Maarja wie heeft er echt verstand van?... Heb er aardig kijk op maar ik weet ook niet of ik Els 100% goed kan adviseren.... Maaike ook niet
Talida schreef:ik boek altijd via internet, gewoon op google en dan hotel deurne, komt er vast wel wat uit. Enne een trailer slaapt ook prima hoor!
haha sniesie heb je ervaring?
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:Maarja wie heeft er echt verstand van?... Heb er aardig kijk op maar ik weet ook niet of ik Els 100% goed kan adviseren.... Maaike ook niet
Laat Eric alvast naar de video kijken, dan kom je al een eind.
Talida schreef:_Fieke schreef:Anders ikkkuu wel!![]()
Hebben jullie nog tips waarop je echt moet letten. Kleine dingetjes enz.
Ook voor mij is het nieuw, paarden kijken enz![]()
bij welke? Staan zoveel advertenties steeds dat ik het spoor bijster ben![]()
Tip: neem iemand mee die er verstand van heeftdie je af kan remmen voordat je voor een leuk koppie valt en de rest over het hoofd ziet.
_Fieke schreef:Ja dat is waar Rijkie. Maar met Eric zijn kijk en jou kijken komen we al een heel eind denk ik![]()
Maargoed, eerst vanavond maar is op ons gemakkie kijken. Wieweet is het wel helemaal niks

_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Ja dat is waar Rijkie. Maar met Eric zijn kijk en jou kijken komen we al een heel eind denk ik![]()
Maargoed, eerst vanavond maar is op ons gemakkie kijken. Wieweet is het wel helemaal niks
Is ook wel zo
Heb tot nu toe altijd leuke paarden voor mezelf uitgezocht
En Indy is voor mijn tijd geweest
_Rijkie_ schreef:Is ook wel zo

Kelly_Taco schreef:_Rijkie_ schreef:Is ook wel zo
Haha ik heb je met Mina wel een duwtje in de goede richting moeten geven
Maar goed, die zag er ook echt niet uit.
En over het volgende.... ga altijd op je eigen gevoel af!
Niet iedereen kan dezelfde mening delen over jouw droompaard.
Ik ben echt uitgelachen toen ik met Taco op stal kwam, er werd letterlijk gezegd hoe ik nou toch zoiets kon kopen.
Maar het is en zal altijd mijn droompaard blijven.
Absoluut! kohtje schreef:geboekt!http://www.hotels.nl/nl/venray/dewittehoeve/
Talida schreef:kohtje schreef:geboekt!http://www.hotels.nl/nl/venray/dewittehoeve/
ben trots op je!
Talida schreef:Aan mij heb je wat dat betreft niet zoveel
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:Aan mij heb je wat dat betreft niet zoveel
Waarom niet?
Goedzooooo Lin!!!
Fiek zou jij mijn kastsleutel weer in de kast van Kel willen leggen? (Els heeft m nu nog...)
Voor het geval mijn pa erin moet of dat ik mn sleutel vergeet
Kelly_Taco schreef:_Rijkie_ schreef:Is ook wel zo
Haha ik heb je met Mina wel een duwtje in de goede richting moeten geven
Maar goed, die zag er ook echt niet uit.
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:Aan mij heb je wat dat betreft niet zoveel
Waarom niet?