Flurk schreef:[naam] schreef:Ja ik stond van het weekend ook al te kijken toen ik wat later ( 5 uur in de nacht) ging slapen en bijna de zon al ging schijnen! Vanochtend ook 6 uur op en na de hondenronde lekker naar stal geweest..
Wat heb ik een drakenpaard zeg, de hormonen stapelen weer hoog op bij hem zo in dat gras en met al die hengstige merrie's en veulentjes die rondlopen.. Van de week al een paar keer tijdens het longeren gaan steigeren en (bijna) omgeklapt doordat de touwtjes natuurlijk ook vast zitten, dan ziet hij een merrie en wilt hij eigenlijk uit elkaar barsten. Niet zo heel leuk dat hij gisteren gewoon op het harde echt heel lang en hoog op zijn achterbenen bleef staan plotseling.. jammer dat ik geen zweep in mijn handen had want dan had ik hem mooi de grond in getimmerd. Vanmorgen dus weer omhoog en ben blij dat ik met strotouwtjes longeer, die breken toch makkelijk met hele rare capriolen.. en dat was dus ook nu het geval maar hij zal nu wel voldaan in de wei staan was lekker zweten voor hem en ik had dit keer wel een zweep.
tja niet banketstaaf bedoeld maar waarom is hij nog Hij?
Of heb je fokplannen?
Ja wanneer ik met hem weer ga starten in de endurance en we paar goede ritten op hebben zitten haal ik er weer een ( of meerdere ) goede merrie bij en heb ik inderdaad fokplannen. Ondertussen hoop ik dan ook een leuk stuk land ergens te hebben dus het is niet op korte termijn. In de winter is het een watje en durf ik mijn nichtje van 14 er mee naar buiten te sturen, nu is hij gewoon weer een totaal ander paard tot hij weer wat inzicht krijgt.