Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

benookduiker schreef:Zo dat waren er gisteren weer 80 en ik heb nog een dag weekend voordat het werk vier dagen middag weer los barst
natuur5D schreef:maar vandaag is mjn vrije dag, dus ga ik nu heerlijk een buitenritje maken met Jolien en Ellis

ATE schreef:benookduiker schreef:Zo dat waren er gisteren weer 80 en ik heb nog een dag weekend voordat het werk vier dagen middag weer los barst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) over 16 juni a.s.! Bij het idee draait mijn maag zich in verschillende loopings en m'n darmen doen de salsa...
Colin begint ook al aardig zenuwachtig te worden, want het is tenslotte over anderhalve week al

meelen schreef:ATE schreef:Zo dat waren er gisteren weer 80 en ik heb nog een dag weekend voordat het werk vier dagen middag weer los barst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
benookduiker schreef:Zo dat waren er gisteren weer 80 en ik heb nog een dag weekend voordat het werk vier dagen middag weer los barst
Balen!
ATE schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
meelen schreef:Tja, dat is een hersenkrakertje hoor.
Ik snap dat over die 80 niet, maar we krijgen vast wel uitleg ATE.
Ik ga nu werken, de post is net gebracht.
Tot latersssssss
De 80 staat voor 80 minuten duiktijd dus de tijd dat je onderwater bent en dieper zit dan 1.5 meter
Had ook gekund!

Shenavallie schreef:Colin en ik zijn elkaar aan het zenuwachtig maken (hij begon hoor!) over 16 juni a.s.! Bij het idee draait mijn maag zich in verschillende loopings en m'n darmen doen de salsa...
Colin begint ook al aardig zenuwachtig te worden, want het is tenslotte over anderhalve week al

, jij hebt zo een
volgeschreven.

xan schreef:Maar jullie gaan wel supersnel door de blz heen hoor.

[/quote]
dat je niet mee doet op de 16e !!!

.