Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoYcE1982 schreef:heeeeeeeey mlisz, heb je gisteren nog de groeten van me gekregen van je moeder???? Hoe ist verder????
Is ze vast weer vergeten!! ja alles gaat super met jou
JoYcE1982 schreef:OHHHHH dus zo geweldig is ze niet![]()
![]()
Met mij gaat het ook allemaal goed, gisteren eindelijk weer op Bart gereden, na mijn voetincident van 3 weken geleden, EN IK HEB SPIERPIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha vanmiddag ga ik ook weer ff rijden, moet er nu nog van genieten, want de kans zit erin dat hij morgen voor het laatst is
en ondanks dat je weet dat hij het goed krijgt, is het altijd K*T.. Ik ga waarschijnlijk mee.. Maar dat is nog niet zeker, want ik heb rond 7e les en we weten niet of we dan optijd terug zijn, word hij nou alleen klinisch gekeurd of ook rontgelogisch?.. En kwamen die mensen hem nou meteen ophalen vanuit de dierenarts? of toch niet? JoYcE1982 schreef:de bedoeling is dat hij eerst klinisch wordt gekeurd, is dat goed, dan laten ze hem gelijk rontgenologisch keuren! Het voorstel van de waarschijnlijke koopster, was Bart gelijk mee te nemen als hij helemaal goed is. Ik heb daarmee ingestemd, heb liever dat Bartje zo snel mogelijk weg is. Hoe langer het duurt des te moeilijker het wordt. We moeten het allemaal even afwachten hoe het morgen gaat lopen.
Marieke_ schreef:Nee Tes, k ben aan t werk vandaag. Morgen ga k Evita rijden. Hoe laat komt de tandarts morgen Irene, dan kan ik daar rekening mee houden.

Ireentjuh schreef:haha, jaja we hebben echt een hele rits verjaardagen de komende dagen