Ik ben het ook eens met Lucy Andrea! Echt respect! De ritjes zien er heerlijk uit meiden en superleuke paarden ook allemaal!
Ben het ook met Britt eens Linn, dat je toch wel gevallen ben
Ik heb gister dan wel niet op fp gereden maar wel een ongelukje gehad. En niet me een van de hete springbokken maar met de stal mascotte, meneer fjord. Die schrok met uit de wei halen sprong me op m'n enkel en daarna op de tenen. Was alleen dus kon niet weg tot er iemand anders was. Eerst de fjord weer gevangen toen gekeken want het deed aardig pijn. Een teen was al helemaal paars. en overal kleine bloeduitstortingen op mijn tenen en mn enkel was rood en schaaf plekjes en werd dik. Uiteindelijk om 13.00 bij de huisartsenpost 13.30 op de SEH voor foto's en om 16,15 eindelijk weer naar huis. Enkel en tenen plus het stukje ervoor zwaar gekneusd
Ja simoon, zag het op FB... Auwtsj. Volgens mij was dit een strompel week hahaha. Lin hoe krijg je het voor elkaar! Sterkte met je pinkie hihi. Andrea, ik moet jou nog weer ff toevoegen, maar ook al gevallen dus!
Haha ik had donderdag wat moois op mijn werk. Moest de paarden buiten zetten en sommige zijn gewoon racen (verkeerd aangeleerd). Daarbij moet je 1 soms gewoon laten gaan, alleen ik merkte het te laat op en ik wou vasthouden, liet toch maar los & gleed daarbij uit in de modder. Bam lag ik daar op mn kont... Compleet zwart!
Wat ik ook al op FB zei, ik vind je een topper en je straalt zoveel meer joh! Maar je lijkt direct ook jonger. Positief bedoelt natuurlijk! Ja lijkt me begrijpelijk dat je daar last van krijgt. Pfff ziet er niet "fijn" uit.
Ik heb je zondag niet goed genoeg gezien maar zo van de foto's af kan ik inderdaad ook wel zien dat je er echt goed uitziet, super goed gedaan! Ben je nu klaar of wil je er nog meer af hebben? En ik kan ook wel begrijpen dat je een borstverkleining wilt, past nu toch veel beter bij je lichaam. Nu wel ook zo volhouden hé!