Ja maar een cv vertalen naar het engels is echt moeilijk. Hoe moet ik in hemelsnaam zeggen wat mijn werkzaamheden bijv. waren.... en die vrouw kent schijnbaar ook een beetje nederlands dus wie weet snapt ze eht dan wel
Haha, als ze het niet snapt, dan vraagt ze vast wel om verduidelijking! Ik kreeg gister van de directeur van mijn stageschool te horen dat ik hem mag gebruiken als referentie als ik ga solliciteren! Staat altijd goed bij je brief als er een basisschooldirecteur opstaat als je op een basisschool wilt werken! Ik heb lekker even een dagje niks, lekker uitrusten en bijkomen! Morgen gezellig met vriendinnen afspreken en dan beginnen aan het laatste onderdeel van mijn school; gym!
Vandaag met alex gesprongen. en alex kon echt echt niet springen in het. begin das nu een beetje veranderd en hadden vandaag record 60 cm stijl maar mijn houding lijde er wel een beetje onder
ik heb les gehad, en we waren met zn 2en dus wij dachten jeuj priveles, maar neehoor haha we werden bij de ponys gedumpt, wel grappig gingen we carrouselle en ik en dat andere meisje voorop met de paarden en al die pony's er achter, mini dus wij voor de grap vet hard draven hielden ze nooit bij natuurlijk ik wist natuurlijk weer niet het verschil tussen links en rechts haha dus een paar keer de verkeerde kant op gereden.. mij ook niet voorop laten rijden met dit soort dingen haha!
wel lekker gereden, had verwacht dat die wel een beetje gestrest zou worden van kleine ponys maar ging super! hij was loesoe haha!
en ik lette niet op en toen ging ik schuin achter een van die pony's langs! heeft die pony gewoon het lef om picasso even te trappen! gelukkig mis, te hoog gegrepen hahaha! (letterlijk)
Niet echt duidelijk omdat hij scheef gefilmt is. Wat ik wel zie is dat je dr aardig hard op afrijd. Voor zo'n sprongetje hoeft dat niet. Je zou ook is vanaf draf kunnen met een balkje op 2.20 voor de hindernis. Word het ook rustiger van
In draf springt hij helemaal niks das het probleem . en waarom hij zo snel gaat is dat hij heel enthousiast is en kn nogal sterk worden. dus probeer ik meer op mijn kont te gaan zitten en hier naar mijn zicht ook bol in mijn rug word
Dan nog niet gaan beginnen met springen, eerst een balkje vanuit draf, dan een 2de( 1.20 ertussen) en zo opbouwen. En leg dan is een balkje neer met de staanders ernaast. Dan leg je hem op de onderste lepels en als hij dat doet vanuit draf ga je rustig een laag kruisje neerzetten. Door als hij vanuit draf niet springt te laten galoperen dan leert hij wegtelopen voor moeilijkheden.
Ik ga wel mee met simone. Het lijkt een beetje gehaast allemaal. Je draait hem nog de bocht door en hij is nog helemaal scheef en daar staat de sprong dan al.. Ik zou idd eens rustig vanuit draf proberen
Dan moet je dus eerst zorgen dat hij over lage sprongetjes rustig in draf gaat en dan pas op gaan bouwen en vanuit galop springen, Je kunt ook een kruisje met dus een drafbalkje er voor. Dan in stap er op af en vlak voor de drafbalk aandraven
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-12 22:05
ga idd met de rest mee, je kan er prima in draf overheen (dit is toch geen 60cm? zo ja kan dit volgens mij nog best vanuit draf)
hem goed laten kijken, en eerst rechtstellen voor de sprong, zo gaat hij alleen maar meer racen omdat hij nog scheef loopt e niet goed kan kijken en inschatten. als hij zo gaat racen geeft dat denk ik juist aan dat hij/jullie nog niet klaar zijn voor de volgende stap. vanuit gallop kan je best oefenen, want dat is voor hem ook makkelijker (springt ie toch al) maar ga dan bijvoorbeeld over een balkje over de grond of 10cm tot dat hij dat rustig doet. en vanuit draf blijven oefenen want dat wil je uiteindelijk ook kunnen. als het niet de moeite waard is om te springen is het wel logies dat hij blijft draven, doen heel veel paarden. maar zorg dan wel dat hij gewoon rustig blijft en netjes er over gaat voor je een stapje hoger neemt. en vanuit draf kunnen ze ook best wel een stukje hogen springen maar dat zal voor hem nu nog wel erg moeilijk zijn denk ik.
ik zou dus eerst gewoon vanaf het allerlaagste beginnen en zorgen dat hij 100% rustig en makkelijk er over gaat voor je een gaatje hoger gaat. het gaat immers niet om de hoogte maar om de manier waarop