Ik zit binnen achter een ubertrage computer (6jr oud) aangezien mijn laptop overleden is Ben net wel buitengeweest en heb gezwommen en paardje gedouchet in de voortuin haha, anders moest ik weer de hele slang helemaal doen, geen zin in dus dan maar zo
Wat moet er in dat verhaaltje staan dan? Is dat voor 't nieuwe topic? (niet dat ik erg actief ben maar ik probeer wel af en toe een beetje bij te lezen )
zo heb ff snel bijgelezen en naar vera mijn stukkie gepbt't en ik ben naar het drunens geweest; http://twitpic.com/5i587e
nu nog; singel, borsttuig, hoofdstel, sponsordekje, sponsor springmuts en een plastronspeld. Maar die plastronspeld ga ik via internet doen gewoon een broche ofzo.
Ik heb 3 hoofdstellen ja maar ik moet er eentje die goed bij m'n springtuig past en met zilveren gespen Ik spreek caroline niet zo veel heb d'r msn niet maar kan even kijken of ik haar nr. heb anders pb je d'r zelf even?
DewiRox
Geplaatst: 28-06-11 17:21
Ik zag je spulletjes al op twitter, leuk hoor! Ik ben al vet bruin geworden! Je ziet helemaal mijn bikini :d
Als je rustig ligt gaat het, maar nu iets gaan doen gaat hem niet worden. Het is natuurlijk ook super grappig om mij stiekem nat te maken, wat iedereen hier in huis al een paar keer gedaan heeft!
Ik heb ook geen reet uitgevoerd vandaag, alleen even mijn schoolboeken ingeleverd en verder liggen zonnen en binnen een beetje gerommeld. Straks even naar Annie om mijn bakjes te vullen en haar even afspuiten.