Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 18:55

Ja, hier alles goed hier! Wat is het warm hè, pfff

Hoe is het met jou? Nog een beetje uit te houden?

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 19:31

Best!!! Laatste loodjes Es??

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 15:55

Gaat goed hier, Ik vond het wel lekker warm, al vind ik het nu ook nog niet verkeerd.
Gisteren onwijs leuke middag gehad.
Vanavond Mazzel weer even plagen, weer even wandelen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-16 12:17

Hahahaha Sas zit nu in jou kamp, blij dat het weer koeler is :P. Normaal vind ik warm weer heerlijk, maar op het moment even niet :P.

Hoe gaat het nu met Mazzel eigenlijk Wendy? Knapt ie alweer wat op?

Zit nu op 35 weken, dus officieel nog 5 weken te gaan. Volgende week heb ik een tweede groei-echo, kennelijk zit baby op de P90 groeicurve, wat zou betekenen dat het grote baby wordt. Ze gaan dan volgende week kijken of ie de curve netjes blijft volgen (dan is het geen probleem) of dat ie er toch nog bovenuit komt (en dan gaan ze kijken of ze moeten ingrijpen...). Dus ja maar rustig afwachten hoe de echo uitpakt en dan horen we het wel weer..... Bij te kleine baby's moet moeders meer eten en rust nemen in de hoop dat baby daar harder van groeit, maar bij te groot zijn er niet echt methodes om dat te remmen. Hoogstens eerder inleiden (of in ieder geval niet over tijd) en ook allerlei metingen of het er op de natuurlijke manier uit kan of dat het een keizersnede wordt. Hoop niet op dat laatste want daar is het herstel veel langer van.... Maar ja wat moet dat moet, dus ga me er ook maar niet al te druk over maken :).

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:53

Ha Esther, Wendy, Sas, Antoinet en iedereen!
Ik ben al tijden niet meer op bokt, maar lees heel soms stiekem mee om te kijken hoe het met iedereen (en met Mazzel) gaat. Wat vervelend dat het minder goed gaat met hem Wendy.... :|

Maar, Esther, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd, wat gaaf. Sterkte met de laatste loodjes van de zwangerschap en heel veel genieten daarna. Ik vind het echt heel leuk om te lezen :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:55

Hier ook alles goed!
Lekker werken, ondertussen weer goed in mijn vel, lekker veel wandelen (idee is geboren om volgend jaar vierdaagse van Nijmegen te gaan wandelen), paardrijden; op de manege de laatste tijd veelal Vamos <3 ! Lekker wandelen met mazzel (stap er niet meer op) en nu ook plezier hebben met Amor die sinds deze zomer ook mijn verzorgpony is....
En dan mijn vrije tijd nog verdelen over :+: , leuke dingen, huis schoonmaken (minder leuk) en wat zelfstudie voor werk....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:33

Wat leuk om te horen allemaal!
Es, hopelijk niet een al te grote baby! Spannend weekje dus. Waarom zien we nooit een zwangere-buik-foto? :+
Fen, wat leuk om jou ook weer eens te horen, echt lang geleden!
Milou, klinkt ook helemaal leuk! Lekker druk.

Hier ook alles goed. Werken, veel met Lali lopen, verder nog bezig met hardlooptrainingen voor m'n loop over twee weken. En 's avonds gaan we ook vaak fietsen of zwemmen. Altijd een vol programma :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-16 00:27

Die zwangere buik foto daar moest de fotoshoot nog van komen :').
Dat gaat nu niet echt meer lukken :P.

Nu is kleine Uk er al, en zit je ineens midden in de nacht een adressenlijst te maken voor de kaartjes :P.
We hebben weer even een minder nachtje, maar hij is echt een paar nachten heel lief geweest!
Was vandaag ook heel druk, en dat merk je dan ook gelijk aan hem....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 08:57

Haha, lekker wennen zeker? Kun je nu wel extra lang van hem genieten? Weet nooit hoe dat nu precies zit met zwangerschapsverlof...

Wij gaan vandaag lekker een paar dagen naar Limboland met Lali. Het is dan wel niet de Veluwe, maar het is vast ook leuk.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 16:59

Veel plezier, Sas! Lekker wandelen?

Wat is het snel gegaan, Esther, dat de kleine er inmiddels al is! Hoe is alles verlopen? Zijn jullie allemaal gezond? Fijn dat hij paar nachten lief is geweest, hopen dat dat zo blijft!

Hier gaat alles zijn gangetje. Mazzel gaat niet goed, hij blijft veel struikelen. Eigenaresse wil hem wel weer voor de kar hebben. Ik heb gezegd dat ik dat alleen doe als hij enorm verbeterd, dus dat hij niet meer struikelt. Ik verwacht niet dat het nog veel zal verbeteren. Denk dat hij lekker van zijn pensioen mag gaan 'genieten', voor zover dat gaat.
En als kan probeer ik Amor ook af en toe te rijden. Vrijdagmiddag zijn we lekker rondje naar buiten geweest. Het gaat steeds beter met hem alleen naar buiten. Ik moet er nog wel eens af voor iets engs en dan even duidelijk zijn dat hij wel echt mee moet lopen. En verder zorgen dat we op de terugweg niet zo snel mogelijk gaan, maar ook rustig kunnen draven :o

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:13

Het is al weer ff stil hier!
Hoe gaat het met de kleine en met jou Esther?
Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier gaat alles zijn gangetje. Wedstrijd komt er bijna aan.... Nu alleen afwachten of mijn gekozen paard ook echt kan lopen....
Verder is het met mazz een beetje pappen en nat houden.
En rij ik nu ook amor bij een heb ik om de week les van Wil. Vandaag was de tweede keer, super leuk!!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 10:40

Ja, dooie boel hier de laatste tijd.

Hier is alles ook prima hoor. Weinig nieuws eigenlijk ;)

Wanneer is de wedstrijd? Zag de startlijst met niet al te veel deelnemers. En ook heel veel paarden die ik niet ken. Misschien tijd om weer eens langs te komen. Gaan we nog eens een buitenritje doen met z'n allen?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:51

De wedstrijd is aankomende vrijdag! Zou leuk zijn als je komt!
Buitenritje altijd leuk, maar deze keer sla ik de organisatie ff over.....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:21

Buitenritje is ook leuk ja :) Ik kan meestal wel op zondag, dus ben niet zo moeilijk. Ik weet niet wie er nog meer mee willen.

Vanochtend nog eventjes droog met Mazzel kunnen wandelen. Ik ben inderdaad benieuwd waar het schip gaat stranden. Hij is nu anders bekapt, hopen dat dat gaat helpen tegen het struikelen. Al neemt het nooit de artrose weg.
En vrijdag lekker zonder zadel in de bak gehobbeld met Amor. Hij neemt me in de bak echt veel meer in de zeik dan buiten. Buiten rijd ik hem actief en moet hij luisteren, in de bak vraag ik me af wat ik eens zal gaan doen.

Idd ben benieuwd hoe het bij Esther is. En ik wil nog wel een keertje bij Esther langs op kraamvisite. Zijn er nog meer die willen?

Ik heb vast contract gehad van werkgever, waarbij ik nu nog werk als uitzendkracht, vanaf nieuwe jaar vaste baan *\o/* Wat voor mij verkrijgen van hypotheek mogelijk maakt. Dus ik ben aan zoeken naar woonruimte :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 10:45

Hoi hoi,

Kom me ook maar eens melden hier ;).

Hoe was limboland sas? Is ook wel mooi toch! Wat meer heuvelachtig enz is ook wel is leuk!

Zag Fenna net ook nog voorbij komen, ook lang niet gezien! Hoe is het met jou?

Ennnn Milou weer gewonnen :P. Mocht je nog op je voorkeurspaard of toch een ander geworden?

Wat fijn Wendy een vast contract! Succes met de zoektocht naar een woning! Vond ik echt super leuk (en zit nog veel op funda :') ).

Hier gaat alles z'n gangetje. Thijs groeit als kool! Over het algemeen is ie heel lief, af en toe heeft ie van die groeispurten en dan huilt ie zodra je m ff in z'n box legt. Wil die gewoon lekker bij je zijn. En ach knuffelen met m is ook heerlijk alleen komt weinig van huishouden terecht dan :P.

Ennnn goednieuws ik rij weer en heb zelfs een buitenrit van 2 uur overleefd :). Als jullie in het voorjaar weer bij de Friezen gaan rijden wil ik dat ook wel een keertje doen! Lijkt me ook leuk! En natuurlijk altijd gezellig als jullie hier nog een keer langskomen om Thijs te bewonderen ;).

Zoooo en dan nu foto update :P (trotse mama sorry)

Nog in het ziekenhuis
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twee weken:
Afbeelding

1 maand:
Afbeelding

Ben benieuwd straks met de twee maanden foto, hij is echt afgelopen dagen ineens heel lang geworden :o.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:42

Esther, ik heb nog niet gewonnen hoor!!! Aankomende vrijdag is de wedstrijd pas.....ik hoop dat Elke kan lopen inderdaad.
Leuke foto's, lekker genieten denk ik?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 22:22

Wat een zoete foto's. En hij groeit inderdaad hard zeg. Ik wil ook nog een keer langskomen. Nieuw Boktuitje? :')

Limburg was inderdaad ook mooi. Lijkt alweer even geleden, dir vakantie!

Gefeliciteerd Wen! Waar wil je wonen?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 17:18

Ahhhh ik dacht dat de wedstrijd afgelopen vrijdag al was :). Nou succes dan alvast en hopelijk kan ze lopen dan!

Hahaha ja de tijd vliegt, merk dat nu ook met zo'n kleine uk. Alweer hard onderweg naar de 2 maanden.

Maar het is inderdaad genieten! Hij is ook zo lief! Als ik andere mag geloven hebben wij echt heel veel geluk :'). Hebben alleen geen vergelijkingsmateriaal dus moeten ze maar op hun woord geloven....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 21:53

Dat merk je dan ooit als jullie een hele lastige tweede krijgen. Sowieso schijnt de eerste toch al de liefste, knapste, leukste etc. te zijn? :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 09:43

Jaaaaa de eerste is zeker het leukste :P.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 22:36

En dan ja het jaar ineens bijna om...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 14:11

Ja gaat hard he..... Ben hier al gezellig de kerstboom aan het opzetten :P.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:50

Gaat zeker hard.... Pfff
Wat zijn jullie kerst en oud en nieuw plannen?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 17:07

1e kerstdag gaan we traditiegetrouw bij mn ouders eten, 2e kerstdag komen ze waarschijnlijk bij ons gourmetten. Oud en nieuw gaan we hopelijk thuis overleven.... Beau is als de dood voor vuurwerk, dus dat worden een paar niet zo fijne uurtjes.... Wilde nog naar een vuurwerkvrijpark, maar wat een prijzen vragen ze daarvoor zeg.....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:09

Ja, dat is echt belachelijk. Wij hebben er toen ook wel eens naar gekeken met Troy. Ook extra duur natuurlijk doordat het vakantie is.

1e kerstdag hebben we niks. 2e kerstdag familiebezoekjes. Met Oud en Nieuw weten we nog niet. De katten zullen ook wel bang zijn, maar zich waarschijnlijk verstoppen. Rakker is al als de dood voor onweer, dus dat zal ook wel een feestje voor hem worden.

Rakker mag ook net voor het nieuwe jaar nog even zijn tanden laten doen, dus die begint 2017 goed ;-)