Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:@ Marjo Je mag me helpen met zoeken van mannen en vrouwen haha, je hebt me al aardig geholpen (Claudia ook via jou toch?) Ben nu bezig met alles in kaart brengen enzo. Vind het echt leuk om te doen maar het is ineens zo krap... En dan baal ik, want ik zelf had de datum verder weg gezet. Maar Mariek zei dat we het wel zouden redden.. Potjandorie! maar goed.
Misschien wordtie dus verschoven maar ik hoop het niet.
Leuke foto's Aman van de katten in de auto. Sien is ook wel echt een schatje hoor...
(naar mannen!!)
heb dr met amber alweer last van 
hahahah
je deed beetje langzaam opzadelen
hahahahaha

gelukkig voelt ze zich weer beter en kan het doorgaan 
Toen het zo droog was, was het wel lekker! haha toen had ze geen 1 korstje. Nu klein beetje op 1 beentje.. sybje schreef:Syb kreeg ook alweer last maar gelukkig nog niet half zo erg als dat het was.
Sinds ze de paddocks hebben leeggeschept staan ze gelukkig ook een stuk droger!
Vandaag mijn betoog aan het schrijven... Pfff moet morgen ingeleverd worden maar moet nog heeeeeeel veel doen... En zo meteen ook mijn jongerenpanel weer.. nice!
Marjo_Wystan schreef:sybje schreef:Syb kreeg ook alweer last maar gelukkig nog niet half zo erg als dat het was.
Sinds ze de paddocks hebben leeggeschept staan ze gelukkig ook een stuk droger!
Vandaag mijn betoog aan het schrijven... Pfff moet morgen ingeleverd worden maar moet nog heeeeeeel veel doen... En zo meteen ook mijn jongerenpanel weer.. nice!
toch niet nu pas aan begonnen he?! Ban jezelf van bokt!! Helpt echt als je geen zelfdiscipline hebt :p
)

toen rustig opgepakt maar vond het lastig om hem voor los te laten (bang om controle te verliezen) maar na paar rondes had ik 'm goed te pakken, flink gereden, schijnovergangen, 8tjes, schijnovergangen in de gallop zelfs !! dat was wel echt mega moeilijk maar hij liep lekker laag, goed vanuit z'n achterhand..
we waren super voorruit gegaan !!

Jeeeh! morgen inleveren en wachten wat er fout is hahaha
Hij had 2 jaar geleden al af moeten zijn, het betoog.. Pfff haha maar moet em morgen wel inleveren anders kan ik volgens mij dit jaar niet afstuderen. Wordt anders volgend jaar een duur jaartje haha.

, dan ben je er maar vanaf,