Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nicole1995 schreef:Xan, heb je misschien toevallig een advertentie van een tv-tje op marktplaats staan?Wij hebben geboden op eentje,en daar stond Jose uit Wormer bij.Vroeg me af of jij dat bent hahhaha

xan schreef:Brrrrr ohh het is niet te geloven, maar ik ben gewoon hartstikke zenuwachtig voor morgen![]()
Alleen al het idee dat er misschien wel 100 mensen naar het 4-tal staan te kijken.
(misschien loopt minstens de helft wel weg)
Ik wil het waarschijnlijk weer veel te goed doen.
Vanmiddag gaan we voor de 1e keer oefenen met de muziek !!!
Voor mijn gevoel een beetje aan de late kant, maar ja kon niet anders, want iedereen
is druk druk druk, en doet enorm zijn best. Daar ligt het gelukkig niet aan.
Ik hoop dat ik vandaag zo zenuwachtig ben, en dat dat morgen weer over is

ATE schreef:ach xan meer dan je best doen kan niet is al leuk dat jullie dit doen
. Hij wil het al zeker 20 jaar niet meer, hi hi! Hoe dan ook: omdat hij heeft aangegeven toch weer op menles te willen en in januari gaat beginnen met het beleren van een Fjordje van Oege (samen met Oege), heb ik gisteren een super goede smoes gehad om naar Divoza te gaan! Ik heb een cadeaubon van 50 Euro voor hem gekocht, dus daar moet hij vast wel iets leuks voor kunnen vinden!
En natúúrlijk wil ik tegen die tijd dan wel mee!

Shenavallie schreef:Op welke muziek hebben jullie de kür gereden?
weet je dat ik dat niet eens goed weet.
xan schreef:ATE schreef:ik ben net gebeld door mijn broer
francis en hij hebben hun zoon vandaag gekregen achtenhalf pond
hij heet julian
Gefeliciteerd met weer een neefje erbij.
(ik wist niet eens dat francis weer zwanger was)
Shenavallie schreef:ATE schreef:nou jullie kur was leuk hoor en ging prima
ik ben net gebeld door mijn broer
francis en hij hebben hun zoon vandaag gekregen achtenhalf pond
hij heet julian
Dat is dan ergens wel een beetje dubbel op deze dag :(:) , maar evengoed van harte gefeliciteerd!!!!!!!