Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vitalis_ schreef:Filmpjes zien er netjes uit Antal! Lijkt me echt moeilijk zo'n groot paard.
Leuk die clinic Damelza! Filmpjes zien er ook goed uit.
Netjes van je wedstrijd, Jill!
Jetske, echt balen van je weigering! Maar wel mooi dat je gevoel verder wel goed is.
Vanavond heb ik weer dressuurles. En zaterdag heb ik mijn laatste cross voor het seizoen. Ik hoop het goed af te sluiten met een foutloze cross en springen.
Jetske_ schreef:Ik denk het, weet het niet zo goed.
Bewust gespannen ben ik nooit echt voor dressuur omdat het niet echt mijn sport is en ik het er gewoon 'een beetje' bij doe.
Ondanks dat kom ik regelmatig (bijna altijd eigenlijk, de laatste tijd) met tranen in mijn ogen van frustratie mijn dressuurproeven uit. Ik probeer wel minder kritisch te zijn, mnaar het gaat gewoon altijd zo belabberd
Jill_ schreef:Misschien moet je je dan volledig inzetten voor de dressuur, ipv 'een beetje erbij doen'Ik ben ook weleens zwaar gefrustreerd hoor, maar ik stel (vooral tijdens het indoorseizoen) niet al te hoge doelen en dan hoop ik dat er niet zo'n druk op ligt. Lukt meestal niet hoor, maar dat is een ander verhaal
Lukt thuis die aanleuning wel fijn als je er iets meer power instopt?
Jill_ schreef:Ja alleen ben je niet bang dat het dan nog frustrerender wordt, omdat je vorige x al zei dat je het gevoel dat je door zijn gangen niet echt kon scoren toch?
Jetske_ schreef:Maar je kan toch ook wel jury's treffen die door die wat mindere gangen heen kunnen (of liever gezegd willen) kijken? Je weet maar nooit
Jetske_ schreef:Jill_ schreef:Misschien moet je je dan volledig inzetten voor de dressuur, ipv 'een beetje erbij doen'Ik ben ook weleens zwaar gefrustreerd hoor, maar ik stel (vooral tijdens het indoorseizoen) niet al te hoge doelen en dan hoop ik dat er niet zo'n druk op ligt. Lukt meestal niet hoor, maar dat is een ander verhaal
Lukt thuis die aanleuning wel fijn als je er iets meer power instopt?
Hmm zou kunnen ja, ik ga er van de winter iig hard aan werken. Ga flink wat wedstrijden starten.
Heb as en de week daarop beide weekeinden een dressuurwedstrijd, vind ik persoonlijk al heel wat
Vitalis_ schreef:Jetske_ schreef:Maar je kan toch ook wel jury's treffen die door die wat mindere gangen heen kunnen (of liever gezegd willen) kijken? Je weet maar nooit
Ja dat heb ik tot nu toe 1 keer gehad. Ik kan het altijd proberen.
Ik zit even op mijn coupons te kijken van barchem. Dat waren twee jury's op 1 proef. Dat is ook wel leuk want dan kan je het verschil zien tussen de jury's. Ik heb in ieder geval al 3 keer een 5 op de gebroken lijn. Dat moet beter. Alleen heel fijn dat er helemaal niks op die ene coupon staat :S