Ahtnamas schreef:Dj69 schreef:dank jullie wel.
Hoop dat er wat uitkomt. Ze kijken niet naar emotionele van kind. En als hij terugslaat zeg maar neee dat mag niet.Hij moet zich laten slaan. Het is pesten met woorden en met slaan.
Bah. Morgen zal hij lekker genieten bij Roos.Vorige week werd hij helemaal relaxed .
Wat een raar verhaal Danielle. Wat heeft hij precies? En welke school zat hij eerst en welke nu? Draait hij wel gewoon mee met de groep waar hij in hoort te zitten (dus ongeveer groep 7/8?). Of is hij daar cognitief (qua lerenn dus) ook niet aan toe? Ik heb een hekel aan pesten in mijn groep (en dat is nog wel een kleutergroep!) wordt de laatste tijd ook veel gepest en uitgelachen. We zijn heel hard aan het werk om de sfeer wat beter te krijgen. Bij ons zijn er twee leerlingen die het veroorzaken en al snel kinderen meetrekken. Heel erg vervelend, vooral als er het 'jongens zijn' van huis uit gestimuleerd wordt. Kind dat bij ons in de klas pest heb ik ook al zijn vader zien schoppen (toen hij opgehaald wordt als begroeting) en moeder zien stompen omdat hij eerder opgehaald werrd. En dan krijg je te horen 'och het zijn jongens he'. Gaat mijn bloed echt van koken. Wij zijn constant bezig met het corrigeren van dat soort gedrag....
Maar de leerkrachten doen er niks aan? Dat lijkt me zo vreemd.... ben benieuwd hoe de sfeer daar in de groep is.
Hij zat op de Weerga en nu op een mlk school. Komt van zmlk af waar hij de juiste begeleiding krijgt.Hij heeft het Williams syndroom en mischien ook autisme.Hij zit in een groepje op groep 3/4 niveau.
Hij zit niet goed op die school.
Goed dat jullie er zoveel aan doen.Superrr. Petje af.
Straks belangrijk telefoontje want ben er klaar mee.
iedereen bedankt voor meeleven ivbm Kevin.
.
.
ik dacht oh sjit.......