hoe veel jaar heb je er gereden joh? vet lang ook he? wat zeiden ze? vonden ze wel jammer zeker?
x_Anne_x
Geplaatst: 04-09-10 09:37
Bijna op de kop af tien jaar volgens mij.
En Petra reageerde nauwelijks. Dus toen wist ik dat mijn keus goed was
Ik had van de week eigenlijk al besloten te stoppen. En na dat ik gister avond weer absoluut niet lekker gereden had, en ze ook nog begonnen te zeuren dat ze mijn kast nodig hadden (terwijl er ook 2 13 jarige zijn met een kast waar 3 dekjes en een halster inliggen (en die kast is nog groter ook)) dus dat ik mijn kast moest uit gaan ruimen wist ik zeker dat ik er even geen zin meer in had.
Ik zal zeker langs blijven komen, helpen met de wedstrijden enzo en af en toe lekker een buitenritje rijden. Maar ik heb het even gehad met elke week rijden.
Nou je moet de hardenbrinkweg aan houden want de ingang stalling zit aan de achterkant. Dan naast nummer 27 geloof ik (das een huis) tussen de longeerbak en de wei het erf op. Als je op de hardenbrinkweg rijd rijd je stuk verder zie je eerst links wat huizen en dan ineens een open stuk met een bak longeerbak en wei en 3 grote schuren daar moet je zijn.
Waar laten jullie je dekens wassen? En hoeveel kost dat ongeveer? Als ik toch alles naar huis moet halen wil ik eigenlijk eerst alles goed schoon hebben.
Donderdag weer rijden en dat gaat Nathalie me een beetje helpen. Hij heeft 2 maanden stilgestaan dus vandaag niet veel kunnen doen. En ik ben nog te voorzichtig
ja komt wel goed! Ze was heel positief en had er een goed gevoel bij! En dat je er nog niet zo veel aan rijd is logisch, vreemd paard van iemand anders, iedereen zou dan rustig aan doen en beetje aanvoelen. Maar op het einde zaten er al best fijne stukjes tussen! en als die weer een paar weken aan het werk is zal die ook fijner gaan lopen!
nou blij dat je het leuk vond! En dat je hier een fijne combi voor langere tijd mee kan worden! zoals ze zei mag je wedstrijden rijden dus misschien word dat allemaal nog wel wat. Vind het heel leuk voor je het is je gegunt!