ATE schreef:meelen schreef:Chips, is de 2e of derde keer al vanaafwat ??????????????dat ik nieuwe blz open.
ATE schreef:is cloe droog gebleven vannacht Sssst, niet over praten...zak je zien dat het vannacht weer mis gaat, hahaha.
meelen schreef:ATE schreef:nadat ik haar heb uitgelaten op de dijk ?Was je even oppasmoeder?ja ze was poepjes aan het laten en erik was met mijn slot bezig dus ff uitgelaten hahhahaha
LIQUITA schreef:ATE schreef:is cloe droog gebleven vannacht Sssst, niet over praten...zak je zien dat het vannacht weer mis gaat, hahaha.ff ruiken hahahahahhahaha
LIQUITA schreef:ATE schreef:nadat ik haar heb uitgelaten op de dijk ?Ze is daarna ook nog uit geweest.ja dat snap ik hoor
ATE schreef:LIQUITA schreef:Wil je morgen nog oefenen Ate?ja hoe laat ?Maakt mij niet uit, ik ben vrij dus zeg het maar.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja hoe laat ?Maakt mij niet uit, ik ben vrij dus zeg het maar.nee laat ik aan jouw over
ATE schreef:mijn pa moet om 1615 bij ziekehuis zijn dus heb de tijdWeet je het zeker dit keer? De juiste tijd?
ATE schreef:mijn pa moet om 1615 bij ziekehuis zijn dus heb de tijdRond een uur of 12 dan, na alle lessen enz.