Maar nu je het zei kwam het me ook wel bekend voor hoor, zou er zelf alleen niet op komen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Echt niet grappig. 

ik von t zoo grappig.. heb wel 1 meter gesprongen
bah.. heb echt vet veel geleerd...

Olijkje schreef:Poeeh ben net van tam afgevallen! Voel me zo dom he! Was er even zonder zadel en cap opgeklommen na het longeren, en ze sprong opzij toen ik niet oplette, nouja met je spijkerbroek is zo'n iel ponytje hartstikke glad, dus nu ben ik hartstikke modder!
xEmy schreef:Olijkje schreef:Poeeh ben net van tam afgevallen! Voel me zo dom he! Was er even zonder zadel en cap opgeklommen na het longeren, en ze sprong opzij toen ik niet oplette, nouja met je spijkerbroek is zo'n iel ponytje hartstikke glad, dus nu ben ik hartstikke modder!
aah ja dan voel je je dom!
god straft meteen, zonder cap!![]()
maar geen pijn gedaan?![]()
haha ja echt precies hetzelfde als vorig jaar!
zou ook wel eeeerg toevallig zijn!
xEmy schreef:Olijkje schreef:Poeeh ben net van tam afgevallen! Voel me zo dom he! Was er even zonder zadel en cap opgeklommen na het longeren, en ze sprong opzij toen ik niet oplette, nouja met je spijkerbroek is zo'n iel ponytje hartstikke glad, dus nu ben ik hartstikke modder!
aah ja dan voel je je dom!
god straft meteen, zonder cap!![]()
maar geen pijn gedaan?![]()
haha ja echt precies hetzelfde als vorig jaar!
zou ook wel eeeerg toevallig zijn!