Emmaa_ schreef:Gewoon een blog zeg maar
Was echt vet apart, had ook niet echt reactie verwacht
wat grappig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:'t Klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil geen eigen paard meer. Ik zou geen zin hebben om élke dag naar het paard toe te gaan. Plus het geld. Mijn hemel. En de verantwoordelijkheid, de tijd, energie, het geregel etc. Ik vind huren een prima oplossingHet enige jammere is dat wedstrijdrijden altijd een illusie blijft.

Zou het voor geen goud willen missen.
Nooit.
Pebbs schreef:als ik naar jouw kijk, zou ik het ook voor geen goud willen missen. tis zoo'n goede kans
ik mag ook voor geluk spreken. Want ik kan er niet om heen draaien,
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:als ik naar jouw kijk, zou ik het ook voor geen goud willen missen. tis zoo'n goede kansik mag ook voor geluk spreken. Want ik kan er niet om heen draaien,
maar ik heb gewoon een super paard onder mijn kont gekregen. Tuurlijk
zijn daar de meningen verschillend over, wat de 1 super vind kan een ander
matig vinden. En ik wil er echt niet over op scheppen, maar net wat jij zegt;
het is een goede kans én zo'n goed leer proces.
Daarnaast mag ik van geluk spreken met zulke eigenaars..
Ik heb eindelijk een site gevonden om een online foto album te maken voor mijn foto's! Iriis_ schreef:Jaa jij hebt écht super veel geluk!![]()
En dat bedoel ik ook met een leuk verzorgpaard. Ik bedoel nu jij Rambo hebt, hoef je niet echt meer een eigenpaardje, want je hebt al een soort van eigenpaardje!
Maar in deze periode toch wel een beetje. 

Mooie foto's ook! 
Iriis_ schreef:Wow deze is zó veel beter!!
http://ihpictures.jalbum.net/IHpictures ... s/Sas.html
Ben je uitgekeken op Rambo Mel? Waarom had je eidnelijk uiteindelijk voor Rambo gekozen?
Net alsof het zo'n zwaar