.Jeeej pagina 470 al!
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
. Hij zit alleen met die blessure. Die sukkel die is toen opgestapt zonder krukje en toen voelde hij het weer mis gaan... dus vandaar dat hij niet meer gereden heeft

Jane_ schreef:Wolaa..
IK HEB ME KERSTJURKIE![]()
En hij is zoo veettt![]()
Nouja jurkje, hij komt echt net onder me kont
'Iemand' zei al doe je er wel wat onder![]()
op die foto verander je echt van meisje naar jonge vrouw! 

Melanie_B schreef:De opening is mooi

!
Maaikeee schreef:Sander heeft samen met me broertje een ... Wii gekocht!
Lachen man!
Maaikeee schreef:Sander heeft samen met me broertje een ... Wii gekocht!
Lachen man!
Ahtnamas schreef:Dennis heeft een paar weken terug (5 of zo?) het weer op Vic geprobeerd, dus hij is echt niet bang hoor. Hij zit alleen met die blessure. Die sukkel die is toen opgestapt zonder krukje en toen voelde hij het weer mis gaan... dus vandaar dat hij niet meer gereden heeft
, ik weet wel hoe hij is, en stel zou dat zo zijn, meneer laat dat echt niet zien

Ahtnamas schreef:@ Kirsten, ik vind de landmacht om de een of andere reden wel bij je passen! Zwaar beroep! Maar ik denk dat het wel een baan voor jou is, jij bent ook best een pittige meid
, die vond hem een narcist, dit , dat.. Maar hij was ook echt soms een beetje té ..
.. En bovendien wist ik al best veel en werd het niet zo interessant verteld..
, dat is gewoon een algemeen feit.. maar sommige 
Een derde jaars sm&o student. Die van alo was ziek, miss wel beter ook
...
. stom stom stom...
Emmaa_ schreef:Melanie_B schreef:Ik ga er niet meer verder op in...
Dan moet je, je grote bék ook niet opentrekken...
Ahtnamas schreef:Dennis heeft een paar weken terug (5 of zo?) het weer op Vic geprobeerd, dus hij is echt niet bang hoor. Hij zit alleen met die blessure. Die sukkel die is toen opgestapt zonder krukje en toen voelde hij het weer mis gaan... dus vandaar dat hij niet meer gereden heeft