Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Je doet toch geen uur over zadelen?
. Meestal is dat een half uur voor het opzadelen, maar kennelijk nu langer...

Of zullen we anders maar ertussen in doen? 17.15? 
, gaat jij mijn paard doen en ik mezelf omkleden (moet dr wel netjes uit zien
). Maar kwart over 5 is ook wel een mooie tijd.... (als jij heeeeeel zeker weet dat ik dr niet om 5 uur moet zijn
)
.
Als ik namelijk zaterdagochtend moest losrijden was ik er altijd pas over half 8, terwijl dat om 08.00 begon 

(ach ja ik ben ook onverslaanbaar...
)
, als je maar niet zegt dat ie gek moet doen
.
, goed achterover op me kont zitten in de galop... Anders gaan ze daar weer over zeuren
.
Met het lessen was ik werkelijk doodsmoe (en Mazzel ook), we moesten op de volte rechtsom aangalloperen. Nu vind ik Aangalloperen al moeilijk, rechts is Mazzels moeilijke kant en hij wil dan nog wel eens over de buitenschouder heenlopen. Pfff... 
)
, maar issie niet compleet te groot voor jou
. (dan moet ik hem ook nog netjes schoon houden
).
. Ik ging gister lekker wandelen met Atje (in de bak dan...) en hem een beetje kunstjes laten doen (spaanse pas achtig en het buigen... en ook nog een beetje wijken voor het been en achterwaarts) anders issie weer snel verveeld en gaat ie lopen klieren...
)
. En het kan idd zijn dat doordat jij onrustig was mazzel ook onrustig werd
.
. Hij weet dan ook dat ik snoepjes heb en dan doet ie extra zn best
. Op sommige momenten is ie zo op de snoepjes gericht dat ie bijna in dr krul gaat lopen... De mafkees.... Alleen het wijken gaat nog niet zo... Dan wil die wel op zij maar niet naar voren
.
.
(en mijn kont is best veel kont, dus dat komt wel goed hoor
) 
(En anders moet ik nog even een zwart vest zoeken...)
(Dat brengen kostte eerst even moeite, mijn moeder vond dat ik wel kon lopen
)
) Ik dacht 23.30, maar weet het niet meer zeker...