Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

benookduiker schreef:ik ben jullie pagina's aan het doorlezen sinds bijna een half jaar, maar wat een gedoe. En wat betreft Dries, nee dat is niks voor Xandra mijn Fries. Daar doen we het niet voor. Blijf daar maar lekker van dromen en behang de kamers er maar vol mee, maar Xandra blijft vrijgezel(lig). Ze heeft al eens een veulen op de wereld gezet en daar blijft ze bij. Dus... Dries kan haar staldeur voorbij lopen hoor.

winnitou schreef:Hallo, is iedereen hard aan het werk of zo. 't is hier wel erg rustig. Ga dan ook maar even de benen omhoog leggen.
"
)

winnitou schreef:Hallo, is iedereen hard aan het werk of zo. 't is hier wel erg rustig. Ga dan ook maar even de benen omhoog leggen.
. Vanaaf naar de manege
. xan schreef:Wat leuk, nu sparen voor een blauwe cap?Kreeg ik net toch een prachtig dressuurjasje kado.
Van die collega met dat superpaard. Zijn vrouw rijdt niet meer en ik kreeg het jasje van haar. (ik had hier een opmerking gemaakt dat ik een nieuw jasje nodig had)
Echt heel mooi, merk Kentucky, donkerblauw, wol, mooi getalleerd.
Nu hopen dat ik hiermee meer punten haal![]()
xan schreef:@Liquita, heb net een aantal afdrukken gemaakt van de foto's die op de cd stonden. Zijn echt heel mooi. Nog bedankt.

Yommie schreef:Zodra ik ze op de site zethello hier all!
weet iemand de uitslag van de dressuur wedstrijden van 1 maart?![]()
of wanneer het op de site komt te staan?
. Ik heb de uitslagen nog niet ontvangen, zal er vanavond even om vragen (als ik er aan denk
). meelen schreef:Zonde hoor ATE.
Weer op zoek naar een ander waterbed? Of ben je meteen genezen?
ATE schreef:meelen schreef:Zonde hoor ATE.
Weer op zoek naar een ander waterbed? Of ben je meteen genezen?
ja ga een nieuwe binnen zak kopen heb adres gevonden in p end
LIQUITA schreef:Xan, ik hoor morgenavond pas hoelaat we zaterdagochtend weg gaan. Zal ik je een SMS sturen zodra ik het weet? Het wordt in ieder geval half 9 of 9 uur.
benookduiker schreef:ik ben jullie pagina's aan het doorlezen sinds bijna een half jaar, maar wat een gedoe. En wat betreft Dries, nee dat is niks voor Xandra mijn Fries. Daar doen we het niet voor. Blijf daar maar lekker van dromen en behang de kamers er maar vol mee, maar Xandra blijft vrijgezel(lig). Ze heeft al eens een veulen op de wereld gezet en daar blijft ze bij. Dus... Dries kan haar staldeur voorbij lopen hoor.

ATE schreef:benookduiker schreef:ik ben jullie pagina's aan het doorlezen sinds bijna een half jaar, maar wat een gedoe. En wat betreft Dries, nee dat is niks voor Xandra mijn Fries. Daar doen we het niet voor. Blijf daar maar lekker van dromen en behang de kamers er maar vol mee, maar Xandra blijft vrijgezel(lig). Ze heeft al eens een veulen op de wereld gezet en daar blijft ze bij. Dus... Dries kan haar staldeur voorbij lopen hoor.
je heb gelijk hoor xan is geen fok merrie haahahahahaha