Of even voetbal kijken zo
Doegg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:Is er al een topic van
Astor schreef:Jane wij moeten ook snel een keertje afspreken om foto's te maken he !!

Astor schreef:Jaa is goed
Na de vakantie spreken we dat even af goed?

Astor schreef:Jaa is goed
Na de vakantie spreken we dat even af goed?
Astor schreef:Nee sorry die stond helemaal achteraan
Volgende x weer!
. Hoe laat staan de paarden nog in het weiland op donderdag? *kijkt bv. een lisette heel lief aan*. Want ik wil weer foto's van Touch in het weiland, maar dan zelf gemaakte, want ik vind het idee dat ik jullie foto's gebruik voor mijn profiel ook niet heel leuk. Ik heb echt zin in zondag !
. Ik moet dan wel even hard hopen dat ik aankomende donderdag op haar mag, want ik wil er nog wel even op voor ik mijn wedstrijd ga rijden. Aan 10 minuten losrijden heeft [naam] niet genoeg om weer gewend te raken aan haar gangen
. Bovendien is het voor touch veel te weinig, ik moet al veel stappen om haar los te krijgen, laat staan als ik maar 10 minuten heb, en daarna ook nog eens wedstrijd!. Ik moet wel als eerste van mijn ploegje, dus ik mag in de bak blijven
. Ik spreek jullie morgen wel weer, enneh, niet te veel kletsen hé
.
Emmaa_ schreef:Astor schreef:Nee sorry die stond helemaal achteraan
Volgende x weer!
Okkii. Hoe laat staan de paarden nog in het weiland op donderdag? *kijkt bv. een lisette heel lief aan*. Want ik wil weer foto's van Touch in het weiland, maar dan zelf gemaakte, want ik vind het idee dat ik jullie foto's gebruik voor mijn profiel ook niet heel leuk. Ik heb echt zin in zondag !
. Ik moet dan wel even hard hopen dat ik aankomende donderdag op haar mag, want ik wil er nog wel even op voor ik mijn wedstrijd ga rijden. Aan 10 minuten losrijden heeft Emma niet genoeg om weer gewend te raken aan haar gangen
. Bovendien is het voor touch veel te weinig, ik moet al veel stappen om haar los te krijgen, laat staan als ik maar 10 minuten heb, en daarna ook nog eens wedstrijd!. Ik moet wel als eerste van mijn ploegje, dus ik mag in de bak blijven
Vaak staan ze al op stal. Ligt aan de avond ervoor hoe het weer is.

Don deed goed z'n best.

Iriis_ schreef:En dan ook nog naar die stomme K*T HVA![]()
.. Echt niet coolll...
?! Ik ook! Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:En dan ook nog naar die stomme K*T HVA![]()
.. Echt niet coolll...
Ohh!! Ga je ook morgen?! Ik ook!
DenK4ever schreef:wat is de HVA??

.. Echt niet coolll...
?! Ik ook![/quote]
!