Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of had je het tegen Lisa met dr verjaardag? 
echt dom kwam ik gister achter.. numoetik een keus maken voor later en het genen watik graag wil worden kan ik alleen nog worden met een big omweg.. stom..
(ps. ik kon havo als ik me best dee.. nu doe ik kader omdat ik me best gewoon niet deed..)
haha dus toen werd het weer paarden.. nu weet ik alleen niet wati k moet kiezen.. of paardenhouderij met paarden of iets andesr zonder paarden
er is toch ook mbo paardenhouderij of snap ik het niet goed
?
haha ik wil anders wel paardenhouderij gaan doen alleen iedereen zecht dat er zo weinig werk in te vinden is

maar i kweet bijna zeker dat ik paardenhouderij ga doen! lekker met paarden bezig! ik wil ze dan trainen en dan verkopen en fokken! maarja beeetje vreemden combinatie
haha ik zie het allemaal wel!
)
) 
en helpen enzow. ook op een manege. mischien maneger worden want dat daar word ik ook voor opgelijd dan.. en dan ben je eigenlijk al baas. maar kijk ik had ook gevraagd aan iemand die die oplijding dee van jo er is toch niet zo veel werk in te vinden.. en toen zij ze van ja maar waar tegenwoordig wel in..
en daar heeft ze wel geljik in.. je moet gwoon goed je best doen en gemotiveerd zijn.. en dan opklimmen
ik ga dus eerst op een handelstal proberen te komen werken en op een manege en zo eerst wat geld verdienen en dan eens kijken wat op mijn pad komt